Media



User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.


User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

-PokEdsie-

-PokEdsie-'s avatar

Last Login: 01/31/2015 5:25 pm

Registered: 06/30/2007

Gender: Male

Birthday: 05/21

 



User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

About

People refer me as Poke or Edsie.
Er, trying to get my Studio Arts Major? so Arts LOL
I've been called a Hopeless Romantic by one of my teachers & they're right "orz
1994 kids.
LOVE POKEMON. LOVE ANIME. LOVE MANGAS. LOVE EYES.
there's lots to know about me, so if you wanna chit-chat, go ahead & comment/PM me c:
just don't add me randomly ouo"

pokedsie.tumblr.com
pokedsieart.tumblr.com

Comments

View All Comments

kiryuu lynx Report | 01/22/2015 9:59 pm
kiryuu lynx
ahh that's quite pity >w< maybe your parents were just worry about you, because my mom always ask who're you going with everytime i go out/hangout
aw i see, now im afraid that i couldnt make friends once my new school life starts orz emotion_facepalm highschool would be easier, to make friends, in my opinion ._.
is okay, you could try another school with the program that you want to go! at least your parents didnt oppose!
do you buy gc? o:

lol! you still have much to go! xD
don't worry, most people would prefer visual than literal too! and plus animation got seiyuu too, few of my friends(girl) love those voice actor too! they love those seiyuu's voice uhh if you know what im saying lol
and idk if you watch this before, i think this video is awesome! https://www.youtube.com/watch?v=VufDd-QL1c0
kiryuu lynx Report | 01/18/2015 7:06 pm
kiryuu lynx
same here tho! i want go oversea too but my mom want me to stay and my dad was like "no money, bro" :c
lol you describe it in the funny way~but that's quite sad, wouldn't it be hard if you don't have any friends in the program? like if you have any question etc o: none of them like anime? eue
are your parents okay with your decision? like you pick art program
oh so, this is why gaia keep talks about gc? emotion_puke

i forget where i stuck, the naruto anime XD
good luck! you still have more to go i believe lol! i know right? some of my favorite characters go bye bye too D:
lol you have to imagine! animation would be better since you know how they actually fight :3
kiryuu lynx Report | 01/17/2015 8:44 pm
kiryuu lynx
but you're still lucky that your friends were study in the same country as yours, my friends are going to study overseas :c
why don't you make some new friends too? o:
aw well practice makes perfect! good luck! for mine, design, doesn't need any test or smthg o-o
don't feel lost! you have to make a decision anyway, relax and think which way is good for your own. and for your future!
still not sure yet, they will tell me more about it soon on march.
what? really? i didnt know that the original creator o.o

korean da best haha,
oh noragami! i watched it the day it came out :3 it's good, i heard naruto's manga is officially finished lol but i stopped on chp 600.
i know right ;A; should i just go to cyber to watch dramas LOL
kiryuu lynx Report | 01/17/2015 7:30 pm
kiryuu lynx
ah i see. are your friends study at the same country as you are?
school system here is highschool then college/university. the reason they didnt accept you is it because of the diploma or smthg? o:
you said that you might go to another school, are you going to the school that didnt accept you last time or another new school hm? o.O
yeah, multimedia design. actually im into business but my accounting is bad so i pick the multi.
lol you still remember that! i wanted, before. but not now, i don't like gaia, like every announcements are talking about gc.

don't worry, same here haha! but i only watch korean reality shows, i dont watch chinese reality shows anymore orz.
any anime suggestion? |D i finish watching akame ga kill recently and idk what to watch next
drama i stopped watching because my internet wont let me lol i can watch it but it's loading slowly. sLOWWW ly emotion_facepalm
kiryuu lynx Report | 01/16/2015 9:17 pm
kiryuu lynx
but sometimes you might feel bored during break o:
oh, i see. why don't you go to school that have the program you want to go into before you go to your current university?
i go with multimedia design, but i prefer animation as well =u=

i prefer korean version, i don't like the chinese version!
i did go and give a try to watch the chinese version but i dont like it emotion_puke
kiryuu lynx Report | 01/16/2015 7:45 pm
kiryuu lynx
lucky? really? o:
wait, do you go university/college?
why do you have to go to another school?? o.O

Oh, yg family! i like them too, but mostly beast.
RM is funny as usual haha! do you know about the chinese version of RM?
kiryuu lynx Report | 01/16/2015 7:35 pm
kiryuu lynx
university :3
but then you will be tired tomorrow, rest! emotion_donotwant
lol! you prefer kpop? I only watch roommate season 1, idk about the season 2. i watch running man 8D
kiryuu lynx Report | 01/16/2015 7:27 pm
kiryuu lynx
because new school life
you can watch it tomorrow! oh you also watch roomates too?
I heard naruto got a new movie =u=

hold on, im lazy ehehe
kiryuu lynx Report | 01/16/2015 7:20 pm
kiryuu lynx
yeah, but not school. school starts on march. im nervous~
eh, go get some rest!! emotion_donotwant

just woke up, am hungry emotion_0A0
kiryuu lynx Report | 01/15/2015 9:26 pm
kiryuu lynx
sorry i replied late TuT
I don't on much often now btw, how are you!
 


User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.


User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.