About

Let's put the basics out first:
I'm a girl
I'm a teen
I'm sweet
But I can be mean
smilies/icon_biggrin.gif


-cough cough- that is like the worst poem ever. After reading so many poetry pieces, it's like crap. But I'm not taking it off until I get a stroke of brilliance and put out a miserable poem about myself and post it here. The last poetic genius I produced was when I wailed about how I could never get a seat on the bus unless I prayed for it in advance. And it got published in a youth magazine too! Brilliant man! I would pat myself on the back but people would mistake it for scratching or something equally idiotic, so mind me.

In the case you have nothing else and do and wish to read more about me -is that considered stalking?- then be aware that I am book-lover! I love anime so I'm a book-lover+animefreak. I also enjoy writing and drawing.

As mentioned, I am a total anime freak, but these days -or should I say this age- requires so much studying that I often forget my name, let alone remember that I'm an anime fan. I still claim to be one because I watch its amv's like obsessed idiots on youtube.

Moving on towards my temper. You see, I'm a really cool kind of person -cough- I don't easily get mad but when I do, be warned in advance, run for it. But when someone else gets mad because of me, I make that person look like an idiot. I never noticed it myself, people pointed it out to me -_-' God, I'm so weird.

And my mood swings are kind of unpredictable too. The girl who sits next to me likes making people cry and it takes some effort to keep her away from civilization. See? I attract the most strangest kind of people. If you consider yourself a weirdo and are also finding me interesting ... DAMN IT!!!!!!

Nonetheless, it's be cool if you send a friend request and MENTION why you send it. I delete anonymous people instantly so ... unless we've hung around zomg, real life or chatted in the forums, don't expect me to accept your request.

Have a nice day!


CHERUBS & IMPS by BeastlyShadow

Friends and fiends,
What's the difference?
Hatred spreads like wildfire,
Trust built like an empire.
A little hatred,
Too many trusted,
That Empire burns down.
Leaving a sad soul with no ground.
Forsaken or destined,
Betrayal too determined.
Friends and fiends,
Now no difference.


Friends

Viewing 12 of 31 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Fabelina Vector

Report | 12/29/2011 12:49 am

Fabelina Vector

I'm gonna spam your page!! >.<
Fabelina Vector

Report | 12/29/2011 12:48 am

Fabelina Vector

Cool avi!
Uricchan

Report | 12/04/2011 5:00 pm

Uricchan

"You're alive"... that's kinda a cool thing to say, because actually it's true and the best thing!
Exams? Oh, you mentioned it... how were they? I'll have mine in January.
And thank you to have introduced me to this gaiathing, it's cool!
Uricchan

Report | 12/03/2011 1:56 pm

Uricchan

Thanks a lot, dear!
Sorry I didn't know how to reply before (that really make me feel really stupid since it's utterly easy =A=)
And, I'll reply on FF.net too, it's just I can't pull my self to write a decent paragraph in a decent english, these days. orz
Uricchan

Report | 12/03/2011 1:16 pm

Uricchan

Thanks a lot, dear!
Sorry I didn't know how to reply before (that really make me feel really stupid since it's utterly easy =A=)
And, I'll reply on FF.net too, it's just I can't pull my self to write a decent paragraph in a decent english, these days. orz
DarkDisaster S

Report | 11/26/2011 7:18 am

DarkDisaster S

hey!!
Major Suju fan? lol xD Well I like them haha but they aren't that of my faves...
Hell yeah lol xD I have seen a lot of them and laughed my butt off and of other bands too but its kinda normal for me now haha

Sorry for the late reply.. Im having my exams and I just got time.. today to sit.
ARafridi2000

Report | 11/03/2011 7:11 am

ARafridi2000

Check out the new profile.
DarkDisaster S

Report | 10/30/2011 3:33 am

DarkDisaster S

Its okay smile

Well kinda.. Mom is sewing our dresses this time around, for 2 of my cousins and 1 for me. Maryam and Zainab's dresses are done. They turned out really pretty and shes working on mine ^^
What about you?
DarkDisaster S

Report | 10/28/2011 6:50 am

DarkDisaster S

>> Idiot!!
Eid-ul-Azha ka channd is seen before the date. It was seen in Saudi Arab yesterday and here today meaning Eid is going to happen after 10 days. >>
DarkDisaster S

Report | 10/28/2011 5:39 am

DarkDisaster S

HEY!!
eid ka chand nazar agay hai!!! Congrats!!

oh and btw mom sends her salam to aunty ^^