Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 381 through 400 of 403 comments

jurika_juno's avatar

Report | 12/29/2009 8:19 am

jurika_juno

lolz rofl
jurika_juno's avatar

Report | 12/29/2009 8:13 am

jurika_juno

Yeah right! 3nodding
jurika_juno's avatar

Report | 12/29/2009 8:10 am

jurika_juno

I see you like Ryoma Echizen... lolz
I like him too.. and ofcourse Sempai Fuji heart whee
Fuji is cute when his eyes are open... lolz
I can't help laughing when I see it... whee
jurika_juno's avatar

Report | 12/29/2009 8:08 am

jurika_juno

Well that's nice...
but yeah... it's kinda boring....
I rather have classes today...
but its boring too... tsktsk
yeah.. I hope that they fix Zomg...
Yesterday when I was playing... I killed all the fluffs
but then... they are still there on the floor... not moving...
when I click at the fluffs whom I killed it says Invalid target or something...
jurika_juno's avatar

Report | 12/29/2009 8:05 am

jurika_juno

Thanks!
Actually I also like dark colors...
but when I saw this profile...
gosh... it was sooo cute whee
so I use it for the mean time...
I can't find nicer ones... still looking... smile
jurika_juno's avatar

Report | 12/29/2009 8:01 am

jurika_juno

I'm fine too.
My holiday vacation... well its boring...
and I don't know what to say... mixed emotions..
I guess...
How about your holiday vacation?
Yeah... Good for me too that I tried Zomg... whee
jurika_juno's avatar

Report | 12/29/2009 7:51 am

jurika_juno

yup! im still playing Zomg
lolz... I am already addicted to it whee
how are you?
jurika_juno's avatar

Report | 12/28/2009 9:21 am

jurika_juno

heya! wazzup...
kisstyx's avatar

Report | 12/26/2009 10:28 am

kisstyx

Thanx for the buy heart
Dlevor's avatar

Report | 12/25/2009 8:38 am

Dlevor

Yup, Gof of War is the better of those 3 ^^ can't wait to play GOW3 (=^.^=)
Dlevor's avatar

Report | 12/25/2009 8:34 am

Dlevor

Hohoho.. God of War? Prince of Persia? WoW? Love them all *-*
Miss Zhen Ji's avatar

Report | 12/24/2009 7:34 pm

Miss Zhen Ji

nure
zhang he beautiful's avatar

Report | 12/24/2009 4:40 pm

zhang he beautiful

As always my victories are tinged with a hint of beauty!
x-nubli-x's avatar

Report | 12/24/2009 12:45 pm

x-nubli-x

thnx for buying....
Chouryou's avatar

Report | 12/24/2009 7:42 am

Chouryou

Why is the NU so cute?
akia_meyer's avatar

Report | 12/20/2009 5:12 pm

akia_meyer

thankz for buying ^_^
0cookiemonster7's avatar

Report | 12/20/2009 7:15 am

0cookiemonster7

Thanks for buying!
Dellanora's avatar

Report | 12/24/2007 9:41 pm

Dellanora

i heart your siggy of oishi doing ballet! that epi was hilarious w/ the party and everything! lol! happy holidays!
yukari-pyon's avatar

Report | 09/07/2007 4:03 am

yukari-pyon

owh..,,we like the same animes..,tactics..,haruka, POT,bleach.., ^^ kawaii ^^

well..,cool profile..,add me if you want ^^
Sayoku's avatar

Report | 09/01/2007 7:01 pm

Sayoku

Nya Tactics is soo cute!! PoT rules!! <3
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!