ell'o there

Well this is my profile if you don't like it then i don't mind Anyway i have to say what i like and that stuff so yeah uhhh well i love anime and animals i like manga and i love Pewdiepie he is awesome i love my little pony its awesome to : I am a little shy at first ,when i meet you. but when i know you a little more i really open up but to the people who havent seen the real me *cough cough* i mean personality wise anyway try to be better friends with me, i would love for all my friends to know me well and trust me smilies/icon_heart.gif also i like minecraft, step mania, and lots of other games. i mostly put all my otps on my profile and some yuri otps i only like yuri very little bit i but i really love yaoi smilies/icon_4laugh.gif: uhhh lets think............... Oh all my all my best friends are on the page but if your not on there then sorry im still working on my profile BUT i will put you on my profile as soon as i get the chance . i Also love lolis they are so cute! cat_smilies/icon_whee.gif if i get a new friend i want to talk to them alot so be careful. i love kuroko no basuke i love black rock shooter and uhh princess tutu, magi also. i love vocaloid and touhou. oh and i LOVE piko and luka ! My idols are rue from princess tutu i admire her alot! smilies/icon_4laugh.gif i like fluttershy she is my fav pony in my little pony! i do have a upsetting life but i wont get into detail on that tho i have been really emotional lately? Well bffs who actually Took there time to read about me i am stoping and saying goodbye: Anyway ok uhh anyone who wants too friend me go ahead. and pm me if u wanna i will answer memeber if you want to talk dont worry ill answer anyone smilies/icon_heart.gif

NOPE

 

A retard.

piechan75's avatar

Birthday: 04/20/1987

give me these to please

View All Comments

NYaN KoNeKo NYaN Report | 05/08/2013 8:16 pm
NYaN KoNeKo NYaN
Oh Okay tht's a sleepshirt it's like a dress XDD sorry i only have 1 slippers >.<
NYaN KoNeKo NYaN Report | 05/07/2013 10:15 pm
NYaN KoNeKo NYaN
But you'll give me my clothes back okay ._.
NYaN KoNeKo NYaN Report | 05/07/2013 9:42 pm
NYaN KoNeKo NYaN
Oh What kind of clothes do u like? XDD
NYaN KoNeKo NYaN Report | 05/07/2013 9:32 pm
NYaN KoNeKo NYaN
What Happened? O.O Why are u naked?
Chiri_Chiri_Pachi Report | 05/06/2013 10:04 pm
Chiri_Chiri_Pachi
hahaha *high fives u*
I am now the best trap ever hahah
NYaN KoNeKo NYaN Report | 05/06/2013 8:23 pm
NYaN KoNeKo NYaN
Bai -hugs- Tell her to do wht she did before to get rich XDD
NYaN KoNeKo NYaN Report | 05/06/2013 8:19 pm
NYaN KoNeKo NYaN
ik XDD i sent her a friend request
NYaN KoNeKo NYaN Report | 05/06/2013 8:15 pm
NYaN KoNeKo NYaN
idk ._. for me she should start another gaia acc. sweatdrop
NYaN KoNeKo NYaN Report | 05/06/2013 8:09 pm
NYaN KoNeKo NYaN
Did u try to open her acc.?
NYaN KoNeKo NYaN Report | 05/06/2013 8:06 pm
NYaN KoNeKo NYaN
idk ._. crying
 

Recent Visitors

i love this i want it so badly.

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
MapleXSyrup
OhMySuccubi
TH3BOXER
F a i n d y
Foxxeyy
ollie outie
NYaN KoNeKo NYaN
Chiri_Chiri_Pachi

you really dont know what friends are until you meet these guys c: