Media

About

Hello.

For those of you who are my friends, I'm sorry I've not been around much recently. I've just had no urge to be on this site.

And now, even if I did have the inclination to give this site another chance, it's not going to happen

Dearies, I have MS. I'm going to be devoting all of my time to doctor's appointments to try to handle this.

I'll be checking back for the next few days, fielding messages from anyone who would like contact information for outside of Gaia.

It's been a true pleasure knowing all of you.

 

Comments

View All Comments

Sir Goowain Report | 03/22/2011 11:40 pm
You're gonna carry that weight...
Korreh-kun Report | 01/04/2011 12:17 am
are you still alive?
dorsia Report | 11/16/2010 10:17 pm
I'll start the car.
dorsia Report | 11/16/2010 10:14 pm
Obby. redface
This is all moving so fast.
Captain Grrr Report | 11/16/2010 8:55 pm
Oh wow.
that sounds like a LOT of funn.

I live in California. We have sunshine and lot's of pollution. YAY?
oh, I forgot to mention there are lot's of people too. haha. it sucks.
I wanna live somewhere up north. I think it'd be so much better and peaceful.

That train ride sounds like so much fun/:
I totally wanna do that someday.
Captain Grrr Report | 11/16/2010 8:41 pm
HAHA,
I like spring, autumn, and winter!

what do you wanna do next year? (;
Captain Grrr Report | 11/16/2010 8:28 pm
summer is such a long way. T___T
I love the summer because I don't have to go to school..
but I don't like the heat /:
I rather be in the cold.
Captain Grrr Report | 11/16/2010 8:13 pm
LOL.
I love it.
it makes me wanna jump and skip around.
especially the song.

Captain Grrr Report | 11/16/2010 8:05 pm
omg your profile.
the whistles and rainbow stars.
redface
SacredSurgen Report | 11/14/2010 7:33 am
Thank you for the tip~!