About

Names is Seras and my friends call me Vinter.
Music is my thing and coding is not my kind of game!
And I am out of one liner things to describe myself in a awkward manner. Anywho!~
Little 'bout myself: I am a flirt! Also I enjoy a good read, enjoy cooking, music and more music. Something I kinda find peace in is that.

I am a twenty-four year old transgender (MtF) and I am not sure what else to say on here. Check my siggy for a picture of what I really look like. (Don't worry, I'm scared too.)

Feel feel to message me, whenever and where ever!

Or stalk me, I could use the attention sweatdrop

Journal

Yua's Journal of Stuff

So what I will be dong is posting some of my Darnasien Chronicles Stuff and when it comes to the short stories I will put a {SS} right next to the name. Alot of the stuff will be reworked and altered.


Comments

Viewing 10 of 14 comments.

ElainaRenee

Report | 08/22/2017 7:10 am

ElainaRenee

Understandable. But here I find myself once again. Lol.
ElainaRenee

Report | 08/22/2017 5:00 am

ElainaRenee

Sounds fun. It was alright. I took a break from everything tbh. Just got to be too much and I couldn't do it.
ElainaRenee

Report | 08/22/2017 4:52 am

ElainaRenee

I have returned from my hiatus. How about you?
ElainaRenee

Report | 08/19/2017 7:18 pm

ElainaRenee

Hi
Kaji no Kitsune

Report | 04/14/2017 4:24 pm

Kaji no Kitsune

Aye, it has
Kaji life has been going :U
Kaji no Kitsune

Report | 04/14/2017 3:58 pm

Kaji no Kitsune

Eh? Hello hello : o
[my_name_is_dork]

Report | 12/20/2016 12:47 pm

[my_name_is_dork]

Your avi is suuuper cute give me pointers on making mine adorbs like yours <3 also happy late birthday apparently I missed that! sweatdrop
MaRouge

Report | 12/14/2016 7:10 pm

MaRouge

I know what you mean about feeling old. When I turned 31 This year I was all omg I'm getting so close to 40! 😱 My health being bleh isn't helping anything at all. Have a party by yourself involving lots of tea and nachos!
MaRouge

Report | 12/14/2016 2:34 pm

MaRouge

Oh! Well happy birthday! 24 is a pleasant age. Cherish It! Sorry I had to cut out last night. Busy busy.
MaRouge

Report | 12/13/2016 2:35 pm

MaRouge

Ugh! I don't envy the work they have cut out for them, but here's hoping for the best yeah.

It's been good to me this year. I actually got all my bills paid and got to get presents and have money left for any other shenanigan I might get into.
Yes! How about you? Everything going good? Anything crazy happening?

Signature


Here is a random picture of me. Last updated: 5-22-2017

Friendly notice! I get distracted very easily. I'm sorry if I forget to reply to your post >.<
Just shoot off a pm or quote me so I can get back to ya!