paarthuurnaax

paarthuurnaax's avatar

Last Login: 09/04/2015 2:06 am

Registered: 12/01/2005

Location: Srsly.

Occupation: Ninja

Recent Visitors

 

About


I love this lady. <3

Signature



hi im talon

 

Comments

View All Comments

Scythe de Zaran Report | 07/19/2015 8:07 pm
Hahaha so like Fara.... While Mandy dances away obliviously.
Scythe de Zaran Report | 07/18/2015 5:10 am
LOL. That new face you have for Fara. I can see her doing that to Mandy while angry.
Scythe de Zaran Report | 07/17/2015 2:44 pm
Hai dere, my dear Fara!
Scythe de Zaran Report | 07/17/2015 5:31 am
fara! I.o thanks for da gift. I shall make Mandy Avvy when I return from works
Scythe de Zaran Report | 07/16/2015 6:44 pm
xd

Haha.. I kinda want the items now....let's see if they get affordable later. XD
Scythe de Zaran Report | 07/16/2015 6:06 pm
https://www.gaiaonline.com/collectibles/

July Collectible...strangely reminds me of SoP...and Fara and Mandy
Scythe de Zaran Report | 07/07/2015 4:38 pm
Working on a post.... gonna make Estas at least be nice?
Kyground Report | 07/07/2015 7:36 am
//whines a lot
Scythe de Zaran Report | 07/06/2015 11:57 am
IT'S A TALON! QUICK, CATCH IN POKEBALL!
welian Report | 07/05/2015 10:26 pm
******** YEAH PEOPLE THINK I'M RESPONSIBLE. Look at this ribbon under my username. Look at it. I'm not just a mod. i made it to SUPER mod. Now I get to read people's shitty smut and warn them for posting explicit content.
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture