My song obsession

Me

Eyyyyyyyyyyy. I'm a very lazy person c: Sooooo, if you want to know more about me, hit my up emotion_c8

==============

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Fanarts. Thank you lovelies~

My rainbow hair avi :3 So cute
Art by rui_rlss
User Image


Gawd damn my avi is sexy. Unf <3
Art but anonymes

User Image


Toasty, me, Cinna, and Obby~ ♥ Fun day, fun day :'D
Art by ToastedBrownies

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.


TuT I love it
Art by Gluttany

User Image


The dream avi that I will never reach. Still I love it~
Art by IFlorecida

User Image


So cute~
Art by Rajnarok yo

User Image


User Image


So lovely ♥
Art by rebreb12

User Image


We be wurkn` it~
Present from Ms Ami

User Image
 

Pa << that's me

pa_her94's avatar

Leave a Cookie :3

View All Comments

Bored Kris Report | 11/05/2017 5:36 pm
Bored Kris
WTFFFFFF YOU SRS.
SO THEYRE AT ZENS rofl rofl rofl
I THINK I REMEMBER SOMETHING LIKE THOSE THINGS WAYYY BACK THEN, DUNNO rofl

BUTT WAITTTTT, SO YOU DONT PLAY LK ANYMORE? gonk SHAMEEEEEEEEEEEE. WHERE ARE THE GOODS PAJJUUU?? WHEREEEEEEEEE
LOL WE DONT EVEN CELEBRATE THANKSGIVING SO SHHHHH BUTT YOU CAN GET ME SOMETHING IF YOU WANNA HAHAHA

**JUST LOOK AT WHAT YOU MADE WISHY DO!!! HAHAHAHAHA

DKNVLTSEKBYUSOEPYBOMKJKSBNESJKMVTHEBRYKAT
AV ENLMTKANTOIBUTMPEWUTMPAOW7YBTM4TOPMBUA
ANV4OIBUTMBUTNOAWBMUTWTKLWANWAOTMAWB4TPO
BNAOI4UTBAWOPTBIW[TBM4TPAWBT4IBA4TAWTAOW4V,T;
A;BLIY4NAU3WIBMW3OPBROPW3B,RO3WUTBNI32PAB2M
BNA;O4YI23IOW3IYIBOWNBIOAWUBOIWABTUJWPNBT3W
BA3OIUYPN3OBT3OPBTIA32PBTUANOI34UTPOKBU4APBA
BAWIU4PNTOPUTA3BMTIA[PBIT[3,KRBLWBRBEWAIBRO3R
BAETPIPNBTMAO;A,B3TMN3;BNUBNWEJBMRLALBNAWTN
BOPBNPA3URIYOBNABPMRLNJDBNSKDBJGKNKGCRESTF
Bored Kris Report | 11/05/2017 1:40 am
Bored Kris
WELL, I CHECKED IT EARLIER AND I SAW THESE VAMPS AND WOLVES RUNNIN. ARE THOSE WHAT YOU MEANT BY 'GHOSTS'? HAHAHA

SOUNDS TOO MUCH WORK FOR ME. DO ITTTTTTTT ;D

I KNO. YER WELCUM
EARLY CHRISTMAS GIFT FOR YE pirate
Bored Kris Report | 11/04/2017 7:07 pm
Bored Kris
LOL WUTTTTTTT IS THIS "HALLOWEEN GHOST HUNTING STUFF" ??

&&THAT WAS NOT ME SENDING YOU GIFTS LOL
AWFEBNV;KRL3WVMT3BTTANV4;TMB
May Kazune Report | 11/04/2017 6:23 am
May Kazune
duuuh that was my anime crush from Inuyasha emotion_facepalm LOL
u ish so attractive emotion_dowant
May Kazune Report | 11/04/2017 4:05 am
May Kazune
Sesshoumaru sama<3
koalitea Report | 11/04/2017 3:37 am
koalitea
lmfaoooooooo heart



User Image

User Image

User Image

User Image

User Image

User Image

User Image

User Image
DollyKing Report | 11/02/2017 5:05 pm
DollyKing
What a cute character~~~~
Fallen Cataclysm Report | 11/02/2017 3:54 am
Fallen Cataclysm
emotion_omnomnom
Anikacy Report | 10/27/2017 4:30 pm
Anikacy
dad i missed u
KinkyTwinkyz Report | 10/03/2017 11:27 pm
KinkyTwinkyz
lol the fails

Signature

Screw you. I'm FLAWLESS heart

User Image

Apparently, this is me xP

#DMS Tank/DPS/Noob Kite
(Will only bu/bubu if I don't have a choice)

This is how much I love you ♥

 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
longher
serenaher
hmoob pride4
gao shoua
aznfreak83
hmoob pride5
dragonjetfire
MellowWolf19
sanriolovesixteen
Valkyrie3214
Seracella
PandaPastels
Based-Kami-Sama
koalitea
KingOverKings
NinjakingD11
Ms Ami
Turtle Bridge
Mrs Pusheen
goldensheepiie
II S0R4 II
UrWorstSin
Nostalgic_River_shadow
pokemon4eva008
Aero1354
Starzeusa
Ruthless Queen
rozenlady
Deeuteronomy
Sir AntiChrist
Rebbybearr
illegalist
X x Shizuka x X x
His Imouto
Forever Floofman
ajygv
Revalation WM
XIII Souls
Electric_Alane
Sir Snowfall

-- Profile still in Construction --

< ^ My
Family

|--------My Babies ♥--------|

Too lazy to add all my babies.
Will Do Next Time <3

dat revive TnT

*sneaks behind, makes grabby hands*

Noctis_Keero: My name it now Notic
Yes, I shall remember c:

My bby ♥

My princess f--.. *coughs* I mean, My Angle~ c; Heh, Angle ;P

My twin sis <3

<-- Master~

"No one can withstand Pa's awesomeness OuO"

v v v Totes me ouo v v v Dylan O'Brian asdfghjk;' I <3 him