About

Hmm.

Well for starts, my name is Eric.
You can call me

- Eric
- Oruhgami
- Oruh
Yeah that's about it

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.


I'm 20 >.>
- Mixed ( black / white )
- Baseball Player
- College ( UNC-Charlotte )
- Collects Shoes in my spare time.

I left gaia for a number of years, like 4 or 5 maybe. I have made my return much to the surprise that tons of things have changed.

A message from Jamie: I'll always be there for you, just like you said you'd always be there for me Eric. No matter what smilies/icon_heart.gif
a sign for me

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.


User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.



I love everyone, mostly add me. I don't care ill accept most likely.

Friends

Viewing 12 of 29 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Dailanie

Report | 08/23/2015 5:55 pm

Dailanie

Yeah school is awesome *sarcasm intensifies*
At least you're getting money :L
Dailanie

Report | 08/21/2015 4:53 pm

Dailanie

Hey hey, I'm pretty good, just swamped with school
Dailanie

Report | 08/13/2015 4:05 am

Dailanie

Why would I get it? xD
Like, I'm not COMPLAINING, buuuut? emotion_awesome
Just get rid of anything you literally have never used or cannot work with.

Lolol I'm never wrong though.
Dailanie

Report | 08/11/2015 6:04 am

Dailanie

Pft oh please.
You would just let it rot within your account :L
Dude. Clean out your inventory.
Lolol I argue for so long with people.
Dailanie

Report | 08/11/2015 5:46 am

Dailanie

Even if you hit 1T, you'd never spend it.
OMG CLEAR YOUR DAMN INVENTORY OMILORD.
You're as stubborn as a damn mule :L
Dailanie

Report | 08/11/2015 4:58 am

Dailanie

Omg shut up, you do not!
Tbh you would have so much more gold if you sold all of the items you didn't use LOL
But you're too damn stubborn xD
Dailanie

Report | 08/11/2015 3:57 am

Dailanie

Nothing much, just desperately trying to get gold and items lolol rofl
Dailanie

Report | 08/11/2015 3:46 am

Dailanie

Hola~
Dailanie

Report | 08/09/2015 10:31 pm

Dailanie

Pfft choose ONE
Either white or black gosh, can't have both.
You're really hairy. You're like a Yeti. Or Bigfoot...

Dailanie

Report | 08/08/2015 2:33 pm

Dailanie

Nah, liar, I reckon you're just morphing more into the black side of your family.
Pfft no
SO HAIRY, SO HAIRY, SO HAIRY

I like gifts hueheuehueh
Its always a nice surprise receiving them in the mornings yum_puddi

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

She let's me hit that all night.

Eric | 20 | NC

I hang around AT a lot
I make avis throughout the day : /

i'm so ugly xD
A sign for me
I have lots of shoes