About

Hmm.

Well for starts, my name is Eric.
You can call me

- Eric
- Oruhgami
- Oruh
Yeah that's about it

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.


I'm 20 >.>
- Mixed ( black / white )
- Baseball Player
- College ( UNC-Charlotte )
- Collects Shoes in my spare time.

I left gaia for a number of years, like 4 or 5 maybe. I have made my return much to the surprise that tons of things have changed.

A message from Jamie: I'll always be there for you, just like you said you'd always be there for me Eric. No matter what smilies/icon_heart.gif
a sign for me

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.


User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.



I love everyone, mostly add me. I don't care ill accept most likely.

Friends

Viewing 12 of 28 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Dailanie

Report | 06/01/2015 6:02 pm

Dailanie

Hmmm?
HatsuHikari

Report | 06/01/2015 8:41 am

HatsuHikari

Lmaooo, it's okay~

I feel like that all the time, I just kinda do it for fun haha.
I never have a set description either. I make up s**t as I go lol!!
(like for this one, was done at 11:30pm last night in 10 minutes blaugh )
Noooo you wouldn't emotion_donotwant
HatsuHikari

Report | 06/01/2015 8:31 am

HatsuHikari

Nah, you gotta stop doubting your avi making skills :<

Thank youuu emotion_kirakira
I had been planning on entering this one for a while but I kept forgetting 'cause I keep trying for first page haha
You should enter some of your stuff too!! emotion_drool
HatsuHikari

Report | 06/01/2015 6:49 am

HatsuHikari

what do you mean it's eh?!
it's cool! like that forehead layering...

and thanks bruh! i really appreciate it heart
also sorry for not replying on skype, i had to run after i messaged you... thought i had more time, but apparently not lol
HatsuHikari

Report | 06/01/2015 6:25 am

HatsuHikari

thanks oruhh~ o w o
she's actually in the arena this week o:
sorry for shameless promotion huehuehue
Dailanie

Report | 05/18/2015 3:41 am

Dailanie

Watching SVU c:
Dailanie

Report | 05/18/2015 3:31 am

Dailanie

Hey hey~
Dailanie

Report | 05/15/2015 8:36 pm

Dailanie

I've been okay, but just had a s**t week overall lol
Nothing really even happened. Just one of those weeks that leave you feeling annoyed.
Dailanie

Report | 05/15/2015 8:30 pm

Dailanie

How are yooou?
Dailanie

Report | 05/15/2015 8:15 pm

Dailanie

Boop

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

She let's me hit that all night.

Eric | 20 | NC

I hang around AT a lot
I make avis throughout the day : /

i'm so ugly xD
A sign for me
I have lots of shoes