Media

View All Comments

IH A T S U Report | 02/23/2017 6:23 pm
IH A T S U


dumb siblings who don't listen emotion_donotwant

and omg your real name is awesome hahaha tickledicks.. added you!
IH A T S U Report | 02/23/2017 5:41 pm
IH A T S U
wish I could summon a genie to change that Xbox to a PS4 lol!
it's honestly why I got a PS4 over Xbox, I like the game selection and controller haha.

what are you up to today? do you have Skype by any chance?
IH A T S U Report | 02/23/2017 4:07 pm
IH A T S U
that's no fun though haha
well I'll probably suck it up eventually, but for now I'm gonna emerse myself in other games
IH A T S U Report | 02/23/2017 3:25 pm
IH A T S U


I can only imagine the FUN!

Is there a single player mode? I only ever hear about the multiplayer online..
IH A T S U Report | 02/23/2017 3:11 pm
IH A T S U


omgggg and she has an xbox one for whatTT?! haha User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
tragic I say.

overwatch!! I want to play badly, but you need online access to play multiplayer and I'm too cheap for it now hahahaa
IH A T S U Report | 02/23/2017 2:52 pm
IH A T S U


lamelamelame #solame
whhhhhyyy do people prefer xbox > ps4? I've been loyal to Sony for ages, and they never disappoint!
I find the graphics sharper and gameplay smoother, but maybe that's me and I'm also comparing to an xbox 360, but w/e.
why is xbox for "serious gamers" lol? well it's your sis' gaming experience.

LOL but sometimes I'm too chicken to play some games too, but I end up powering through them somehow hahaaa
at least my reflexes have honed that if something pops up really close to my face in a FPS, I'll melee the crap outta them.
IH A T S U Report | 02/23/2017 2:35 pm
IH A T S U


Yeah I tried out that FF MMO, I hate that you need to pay subscription ;w;
Honestly never been much of a MMO player. Too much work for lil ol' lazy me lol

Aye!! Highly recommend FFXV. Such a good game with great graphics. emotion_dowant
Does your sis have xbox or ps4? //add me if ps4 ;D

Bahahaha I'm glad I'm not the only one who likes shooters but balls-up sucks at them User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

SPEAKING OF WHICH
I'm really excited to receive Horizon Zero Dawn on Tuesday!! It's a huuuuuuuge open world and the graphics slay!!
IH A T S U Report | 02/23/2017 2:24 pm
IH A T S U


Hahaha, that's cool, most people I talk to are pc gamers so I'm mostly by my lonesome emo
SUCH PRETTY GRAPHICS omg jesus christ them bewbs tho
Reminds me of the Final Fantasy series <3

I finished the story of FFXV, but I'm heading back, determined to get all the trophies for it haha...
I like shooters/adventure games. RPGs yeah.
IH A T S U Report | 02/23/2017 1:52 pm
IH A T S U


o v o)/ are you a pc gamer or console gamer? I'm terrible with anything on pc, so I have to resort to exp. consoles T A T
I would google that game but I'm afraid I'll spiral into a black hole xd
IH A T S U Report | 02/23/2017 6:11 am
IH A T S U


Mi and I have the same issue haha. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

I'll be done midterms tmrw (for now at least) so yay (o v o)/
and then it's video gaming season!!!
 

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

˙·٠•●♥ ❀ ♥●•٠·˙

About me.


Hi there. My name is Oh Wonder but my friends call me Poffin or Retag, feel free to call me whatever you like, as long as it's not really stupid.

I'm a really random person, sometimes I jump from topic to topic. I'm actually kind of quiet too so unless I know you well, I won't start up a conversation with you instantly. Leave a comment if you do want to talk.

You can find me in CB or occasionally AT where I act like I'm better than everyone.

I like Pizza and Audinos
And I play Smite
That's about it m8

Oh and my boy.friend. [x] is really smart and funny.
Guys are funny get over it
Together for 2 years.

@Bae [x]
 

Oh Wonder's avatar

 
Basterbine

Qt