Note of Discord

Note of Discord's avatar

Birthday: 07/21

Interests

Favorite Movies/Anime

Wish List

 

X & Y -Coldplay

About Me

I've got nothing to say that hasn't been said.
 

Comments

View All Comments

squishyoo Report | 04/18/2014 2:07 pm
squishyoo
I asked she was like naw e ue
LOLOL -deep voice- persona
Zexion The Sage Report | 04/15/2014 11:05 pm
Zexion The Sage
Sorrrrrrrrrrrrrrry for the late reply!! the good news is that im on spring break so I won't reply late anymore...until Tuesday. sweatdrop

Speaking of Tuesday how are you? if you got any injuries from the car crash did they heal? YOU MUST SPEAK TO ME MAN! I hope you didn't get into anymore accidents after that!
Aww dude that sucks medical bills? the economy id having you pay for injuries that you didn't even cause. and college loans uuuuugggggg did everything turn out ok?

Physco pass huh? I wanted to watch that anime but I couldn't find the time, give me a little back story behind the anime if you don't mind good sir. Also if your looking for an anime to watch you should watch Attack on Titan if you haven't yet. Please do this for me...do this for yourself you will not be disappointed young one...

(have you noticed the new Gaia layout? lol)

squishyoo Report | 04/15/2014 7:18 pm
squishyoo
BAHAHA XD "and I like doing stuff" emotion_donotwant

me too me too. /flips table/
I had a quiz in math today I WAS NOT PREPARED
since I was sick on monday and nobody in my class thought it would be good to tell me it was
like a cute little present wrapped in the flames of hell for me when I stepped into the class like aight then
squishyoo Report | 04/14/2014 7:56 pm
squishyoo
exactly that! emotion_dowant
ahhh I hope I don't have to go to summer school ; u; at least not this summer since I have swimming and volunteer hours XD
and ohh yeah becoming an adult is scary emotion_donotwant I'm so screwed in the future lmao taxes idk a thing about those
squishyoo Report | 04/13/2014 10:34 am
squishyoo
how come? and naw you're not old no way! XD
I'm okay I finished a couple lifesaving courses which is awesome but my math grades are going down - u-;
squishyoo Report | 04/12/2014 6:18 pm
squishyoo
How do you do cousin emotion_kirakira
squishyoo Report | 04/07/2014 1:21 pm
squishyoo
yum_puddi yum_puddi yum_puddi yum_puddi yum_puddi yum_puddi yum_puddi yum_puddi yum_puddi yum_puddi yum_puddi yum_puddi yum_puddi yum_puddi yum_puddi
Zexion The Sage Report | 03/31/2014 11:33 pm
Zexion The Sage
Oh yeah I like that scene as well! I also like the scene before it when it was all "S-Social link goooo? and he had a scary face! I really like how the comic portrait Dojima although he was kinda like that in the game they made him funnier.

By the way I wanna know what you did during the scene where you found out who the murderer was and he was in the hospital. Did you push him into the T.V or spared him? Since I don't have the game (So Sad) I couldn't make that choice although I would have pushed him into the T.V. Also for the girls who did you choose? I would have chose Rise!

Dude you seriously should consider watching the anime! They make it 10xs funnier plus you get to see certain scenes from the game animated. If you were to watch it watch the English version. mrgreen
Zexion The Sage Report | 03/23/2014 10:04 pm
Zexion The Sage
SAY WHAT!! duuuuuuude!!!! are you alright!? you know what looks like I'm gonna have to curbstomp a freeway be right back...

Okay I'm back and the freeway kicked the crap outta me. I tried my best though but I got destroyed but don't worry I have another plan I don't know what it is but I'll let you know when I do. sweatdrop

Hahaha!! "Nanako I'll ******** punch you in the gut!" "I'll knock your teeth in!" Those two are my favorite lines. I actually like the entire comic dub! "Dude you gotta stop washin those balls" I can't stop man this ball are on fire RAAAH!!" scream

Speaking of Persona have you watched Persona 4 the animation? I really love that anime. smile
Zexion The Sage Report | 03/19/2014 1:59 am
Zexion The Sage
Sorry for the late reply! I promise it won't happen again! >.<

So tell me how was life treating you while I was gone? It better have treated you right or else....

Also check this Kawaii video lol https://www.youtube.com/watch?v=KWKYpy__lfA