Noizdere

Noizdere's avatar

Last Login: 07/06/2014 7:14 am

Birthday: 01/27

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

No items equipped.

Interest Tags

 

About


i'm gabby
i'm gayer than the offspring of ellen and elton john. even their names are similar. what the ********
i'm australian

me? i'm a cold, sarcastic, narcissistic, eccentric b*****d

i watch a lot of anime

sym comments
haha no more frustration for me
#winning

Journal

View Journal

-----

Personal stuff; always set on private, so don't bother, 'kay?

Comments

View All Comments

Sellesion Report | 06/04/2014 9:44 am
Oh yay! <3
Nah~ I could never forget you. emotion_kirakira We had some pretty long and epic conversations!
And since you changed your username, sushi had to alert me of your movin' away from Gaia. o3o
She said you has Tumblr... I don't.. buuuuuuut... email? Or somephin?
Sellesion Report | 06/04/2014 12:14 am
You quit without a goodbye?! Or sharing an email or something with me?!
I feel abandoned Zlae. emotion_donotwant
i know nothing. Report | 06/02/2014 7:05 am
Thank you for the gift emotion_bigheart I just finished this avi this evening.
Axeliria Report | 06/02/2014 5:33 am
Thank you for the nice gift heart
oHNo3 Report | 06/02/2014 5:11 am
Thank you for the kind words about my avi, too! It's my first purple avi lol!
I really hope you enjoy your time away from here! emotion_hug

Thank you again for the item. emotion_bigheart


Le Avant Garde Report | 06/02/2014 4:09 am
Ty for the item heart
Nanzzy-chan Report | 03/31/2014 10:25 am
oMG ZLAE-BELL
i missed dat sexy bod
lookin' good thar gurl emotion_dowant
Biomatrix Report | 03/26/2014 10:28 pm
You're welcome. Glad to have been of help.
Biomatrix Report | 03/26/2014 10:24 pm
It's fine. I don't mind. The bow item is Messenger Mimi.
And yes, Katawa Shoujo is my favorite dating sim game.
xSymmetry Report | 03/02/2014 4:41 am
Dude, I cried in almost every FMAB episode I re-watched for the third time. It ain't cool. emotion_donotwant
Were you watching the ending for Sakamichi?

It's okay man, that's not the only fuc ked up thing about Gaia as of now.
The economy's a pile of shi t.
All right, I'll stick to Zlae then. c:

Its already freaking March 2014. It didn't feel like two months have passed at all. ._.
Seriously? I'm such a noob. rofl
FML, Tumblr is the one site I don't have an account on. But just in case Gaia terminates or something how can I find you on Tumblr?
You really don't have Twitter though?

NEIN. I'm just dead bored at home 'cause my brother's hogging the computer and graphic tablet. I'm really bugging him to get another tablet for himself asap.
Shi t, the first time we met was what, four/five years ago on your old account?

Signature

 
 
picture