Nightmare Arsenic

Nightmare Arsenic's avatar

Gender: Female

Location: Gotham City, CA

Occupation: Chaotic Jester

Personal Website

 

Nightmare Arsenic is a weeeeeeee bit estranged. Enjoy!

~ Proud Gaia Member ~
November 13, 2003

HIIII!
....Call me Nightmare, Night, Harley, Harlz, Ms. Q, Ms. Quinn, Arsenic, Arsie....
Pretty much any name will do, so long as I can tell it's towards me.

Ahem... now onto a bit about little ole'me.


I'm just your average girl.
Obsessed with DC Comic's Batman.
Mainly Joker and Harley Quinn.
I play MMOs like World of Warcraft, Diablo I, II and III, Guild Wars, Lineage II and various other lesser known games.
I also doodle and write in my spare time.
Costumes are a slowly budding hobby for me.
They are fun to wear, so I have begun to invest time into making them myself, as that is cheaper and allows a better fit and depiction of what I want in the outfit.

Hum.... i'll think of more to type here another time.

BYEEEEEEE!!!!


mad and in love

~ Ms.N8mare & Mr.Guth3 ~
September 5, 2009

Chatter Chat Chatty Chat Chatter Chat Chatty Chat Chatter Chat Chat ....

View All Comments

Mad Mr Hatter Report | 04/23/2014 6:13 am
Of course you’d be on the friends list :} you were always so cool and loads of fun to hang out with, and yeah I am sad I didn’t take advantage of being able to hang out with you more when I was living in SD, my fault… I was kind of dumb back then, had my head stuffed up my a** or something lol. As for Ventriloquist, yeah I’ve seen that picture biggrin I have recently done some research and saw some chick do her cosplay, but I have never seen the Harley/Vent one done, you should totally do it! Miriya is from an old anime called Robotech (and yeah she’s my step daughter), the character itself is cool… kind of an alien enemy turned frenemy by joining the ‘good’ side, she’s like this hardcore fighter pilot or something. The real reason she wore it though is because her name is Miriya in rl xD my hubs and his ex named her after the anime because they loved it so much, I’m jealous of her name… well maybe not jealous that sounds bad but I always wanted a different name, mines so dull and blah lol. He hated how his L cosplay turned out, ‘never again’ he says, one time deal… all of us proving that unless you are Asian or small and adorable you should probably not cosplay anime xD at least in my opinion. I think the Arkham Joker is actually my favorite Joker he has done, but it might be because the suit looks less costumey, while he bought it he made serious alterations, trying to keep it to the game with the proper patches and buttons, tears, and stains lol. I’m glad you like my Mystique :3 Patrick made the belt, because all of them looked so dopey, and sewed the skull into the wig… I just painted the blue jumpsuit thing ha. The makeup… eh don’t even get me started, I’ll be happy if I never have to fuss with liquid latex ever again. Sorry to hear about Robby’s quirk, I really don’t understand it myself if I were a dude and I was dating you I’d be shouting to the Heavens, ‘******** yeah I’m dating Natoshia!’ lol (and since I’m secure enough in my herterosexuality I feel I can say that without sounding lessy lol) but sometimes that is what makes people, people, and as long as you are happy, I am happy for you both :} everyone needs to have someone special in their lives… for myself, I don’t know what I would do if Patrick wasn’t in it… (and now I am wondering how many people think I am gay xD oh well… read between the lines…heh) I’m excited though convention this weekend, yayyyyyy! So looking forward to this vacation, we both need it, especially him :}
Mad Mr Hatter Report | 04/18/2014 6:04 am
I know that would be awesome, and I miss you too, really you and maybe like one other person are the only people I miss (besides family of course) from SD, everyone else I either lost touch with, fought, or simply wasn't that close too. I'm happy you and Robby are still close, you guys are so cute and perfect lol... we have so many damn pics its not even funny, but I will send you some of my favorites, and also some of the new cosplays I did. In the future I need to do Wonder woman (got the costume done pretty much, just need to sew the stars on the side of the pants) and Ventriloquist II I just need to finish making Scarface (he's a slappy dummy from goosebumps lol, even found a little toy tommy gun for him xD) Anyways, here are some links to our pictures (oh we have so many, so I'm just posting one of each new costume we did)

Montreal Comic con Toecutter and Mad Max
Festival at Mt Si Washington Joker and Harley
Philadelphia comic con Mystique Snake Plissken and Snow White
Philly Comic con Joker Arkham Asylum Harley Batgirl
This one we aren't too proud of xD last anime maybe ever: Philly comic con Miriya Alucard and L

Mad Mr Hatter Report | 04/14/2014 7:16 am
We are really hoping to get back to California, we have friends and family there, its also where my step-daughter lives, her mother is in Washington so it would be really great if she at least at one of her parents close by to her. I might post a couple pics of the con we are going too in a few weeks, if you'd like to see them I will send you the link :} I'll keep you posted if anything changes as far as moving goes.
Mad Mr Hatter Report | 04/08/2014 6:01 am
Oh yeah, this weather is definitely not for us, guess we've learned not to take it for granted, boo. I can deal with snow and rainstorms but dealing with snow about 6 months out of the year is waaaaay too much snow for me neutral so yeah, I miss the beaches, and culture, and good eateries and junk. Yay! I'm glad you get to go to a full convention with him, I really want to go to SD comic con again, how are ticket sales this time around, did they work out the bugs? I swear the last time I went it was like trying to win the friggin lottery, I was excited to even get two days to go inside. Ooh that would be great, if you do the sid and nancy H Q biz (and even if you don't) you'll have to send me some pics biggrin I'd love to see. Gotcha... as far as communication goes, but yes I'd love your number... I'll text you mine too in case you don't have it.
Mad Mr Hatter Report | 04/07/2014 11:45 am
Oh! Okay, heh, well you know it has been awhile, so I wasn't sure. I know I've missed you too, and all our crazy cosplaying days, heh. I've been good, planning a trip to the philly trek con with my husband, we're going as Joker and Harley in trek gear, heh, totally breaking the rules. We've been okay, we are selling the house we bought, it was a mistake, moving to the east coast was a mistake especially where we are living now, no culture, no good places to eat, snowing all the damn time, lol, we are hopefully planning on getting back to the West Coast, I doubt it will be the San Diego area but hopefully either CA or WA again. Found out our circa 1920's house is haunted by at least one spirit, though two people passed away here, sold my truck, and still occupation-less so I bide all my time here on Gaia, rping and the like, and cut my hair a bit outrageous, its cropped short like a pixie cut, but then buzzed kind of on one side, almost like a mohawk that began but wasn't finished. Besides that, not much, writing, and opened an art shop on Gaia :} btw do you happen to have a smart phone/instagram, that is my version of the facebook considering I have abandoned that site.
Mad Mr Hatter Report | 04/07/2014 11:10 am
Wow hey! Long time no talk, its me Skellie (Brit) whatever you recall, how have you been?
Earthgoddess121 Report | 03/10/2014 9:08 am
Thanks for your purchase 3nodding
C0REY II Report | 01/31/2014 2:43 am
Helloooo....
Necrogoblikon Report | 08/13/2013 5:14 am
Hey, its me Skellie...yeah I know I change so much on so many accounts xD anyways how have you been? I miss yew!
Vulgar Fantasy Report | 07/20/2013 10:12 pm
sweet avatar o3o

18k carnival face paint? heart
 

Snoopers

Leet Neet on 07/29/2014

Postings

Posts per Day: 4.36

Total Posts: 14172

Latest Posts

Look!!! It's me!

[N]ightmare [A]rsenic
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.
Come with me, into my fantasy.
Dance with me.

OMG HI!!

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items