Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 15548 comments

Austiderps's avatar

Report | 12/31/2016 8:24 pm

Austiderps

Happy new year smile
Austiderps's avatar

Report | 12/20/2016 3:12 pm

Austiderps

Haiiii heart
bunneko 's avatar

Report | 12/14/2016 10:12 am

bunneko

Hey, thank you for the holiday gift! I just opened it and equipped it. It's such a nice gift. I love it. ^w^

Happy holidays to you too. How you been? What's new and exciting or not?
ii-EpicPanda-ii's avatar

Report | 11/23/2016 9:14 pm

ii-EpicPanda-ii

Im a little stressed honestly, finals are coming up and I have lots to study for. But I at least got into the one class I wanted for next semester, American Sign Language.
EchoFelicis's avatar

Report | 11/13/2016 5:23 pm

EchoFelicis

dramallama dramallama dramallama dramallama
bunneko 's avatar

Report | 11/11/2016 8:28 pm

bunneko

Honestly I'm exhausted. lol

Wow you actually dressed your avi in masculine clothing. First time I've seen that. O: No more pretty avi's?

How u been?
Hodophile's avatar

Report | 11/07/2016 2:49 am

Hodophile

What do u mean so so hehe
Im good. Graduated college last June, had my board exam review for 3 months tooks it 2 months ago, now Im having my break and preparing to work by next year.
Ive been good yes
Hodophile's avatar

Report | 11/07/2016 2:34 am

Hodophile

Yeh so how have you been? emotion_yatta
Hodophile's avatar

Report | 11/07/2016 2:11 am

Hodophile

Why not haha
Hodophile's avatar

Report | 11/07/2016 1:21 am

Hodophile

Hey thanks man but tell me now, is your wishlist updated
ii-EpicPanda-ii's avatar

Report | 10/24/2016 4:22 pm

ii-EpicPanda-ii

Sorry for the extremely late response, college has me more occupied than I thought it would. How have you been? c:
bunneko 's avatar

Report | 09/17/2016 6:24 pm

bunneko

As always, I love ur avi. (They're always so pretty!)
EchoFelicis's avatar

Report | 08/26/2016 12:57 am

EchoFelicis

Hmph! HAHAHA
ii-EpicPanda-ii's avatar

Report | 06/30/2016 8:02 am

ii-EpicPanda-ii

Im not sure yet. I might just get a bachelor's , find a job, and in the job is stable enough, try to pursue a higher degree.
EchoFelicis's avatar

Report | 06/13/2016 6:55 am

EchoFelicis

What yessss im too young anyway so not yet xD
Catharsisity's avatar

Report | 06/10/2016 5:40 am

Catharsisity

yeah pretty sure.
some students went rural for all of 3rd year but I didn't.

yeah I mean I know pretty much nothing so yeah pretty useless haha
EchoFelicis's avatar

Report | 06/10/2016 5:16 am

EchoFelicis

Thank youuu haha but can I be "Auntie" first before a mother? xD
EchoFelicis's avatar

Report | 06/10/2016 5:13 am

EchoFelicis

Thanks! Yeah but em so happy she's so cute and her lips are so red emotion_kirakira
Catharsisity's avatar

Report | 06/10/2016 4:14 am

Catharsisity

Hmm actually yeah we probs have to do a rural placement in 5th or 6th year .
EchoFelicis's avatar

Report | 06/10/2016 3:50 am

EchoFelicis

Im trusting on my luck then redface
omg I have my first niece now im crying crying
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!