Nekeh u 3u;

Nekeh's avatar

Birthday: 05/01

Add me, I dare you o3o

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

The stuff I would be naked without o u o;;

Wally World c;

W e l c o m e


User Image




R u l e s



~ I do trade, but it depends on the item


~ I do NOT give out items for free, nor do I donate


~ I do make my prices low, but do not ask me to go any lower


~ Please be nice on the trading if I say I do not like the offer I am given





Thank you for taking the time to read these rules. Have fun shopping everyone!

Sincerely, Nekeh~ u 3u;


- - -♡

 

View Store

 

About Me~

●ω●

Herro, my name is Abigail and I'm 15 years of age. Now, let me tell y'all a little bit about myself. I love Noodles and Mudkips. c: I love to draw. So, if you want me to draw your Avatar, I don't mind~ My favourite seasons are Fall and Winter. I love hugs and cuddles. So, cuddle and hug me up. At the moment, I'm learning how to play the Guitar and Banjo and slowly making progress with it. lol I'm not really a talkative person, it's hard for me to hold a conversation with someone. If you asked me to tell you something about myself, I would more than likely stare at you blanklessly. o-o; Even right now I'm having a hard time writing some things about myself. xD I will warn y'all though, I'm not a blonde, but I do have my blonde moments here and there. So, yeah, not the brightest. lol I love to help others before myself, just cheering them up makes me happy alone. I think it's like this with everyone, but I can be caring and loving until you piss me off. One of my main goals is to move to Australia one day, live with the Dingos and Kangaroos with my happy family. c: I um.. I'm short for my age, most people tell me I don't look 16, but I am. Born 1997, May 1st. I'm 5'0" and still growing, slowly but surely. x3 I'm just Funsize though. c; I love, love, love video games and animals. I am a Dog person, large Dogs are my favourite, but I like all kinds. I love to cook, always fun working with ingredients, making new recipes. I'm not the greatest in education, sorry. I have two conditions, Eczema and Asthma. I've had it throughout my entire life, since I was born. So, I've learned to deal with it by now. Hehe. c: Well, I can't think of anything else right now, so, if you wanna know more, message me some questions and hopefully I can answer. Mkay? Mkay. :3

Me ;////;"




My lovely commets♥

View All Comments

Bonangrro Report | 01/25/2013 10:47 am
Bonangrro
Hey!

Good to hear that. Mine was okay and hang on in moment.
Bonangrro Report | 01/23/2013 8:53 am
Bonangrro
Hello!

Nice profile.... Btw, how are u doing?
CR Eddie Of Cristal Sugar Report | 01/14/2013 6:36 pm
CR Eddie Of Cristal Sugar
Weatever idc if ur srry or not -_- (thanks for all ...now...i kinda hate u)
CR Eddie Of Cristal Sugar Report | 01/08/2013 9:46 pm
CR Eddie Of Cristal Sugar
u already made that stare
CR Eddie Of Cristal Sugar Report | 01/07/2013 4:25 pm
CR Eddie Of Cristal Sugar
well u could say me wen i tell u that i was on like -.- and u just du
[-Widening her eyes lightly, a faint pink colouration staining her once pale cheeks, she smiled, hugging him back.- You like me?]
[[-Hugs him back firmly into her embrace.- Awww. >w<]]
-.-
CR Eddie Of Cristal Sugar Report | 01/06/2013 2:53 pm
CR Eddie Of Cristal Sugar
stressed DMN why u didnt tell me :[
CR Eddie Of Cristal Sugar Report | 01/05/2013 10:24 am
CR Eddie Of Cristal Sugar
i saw that my question since wen u got taken stare stare
CR Eddie Of Cristal Sugar Report | 01/04/2013 12:22 pm
CR Eddie Of Cristal Sugar
*hugs her tightly and whisper to her ear* sweatdrop i want to be ur bf redface
CR Eddie Of Cristal Sugar Report | 12/29/2012 12:35 pm
CR Eddie Of Cristal Sugar
*hugs and whisper to ur ear* y-y-yes i i like you
CR Eddie Of Cristal Sugar Report | 12/27/2012 9:50 am
CR Eddie Of Cristal Sugar
*I took her hand i approached his ear and whisper while blushing alot i like u and hugs her* n/////n

My Stalkers♥