nana_dhaa_shxt

nana_dhaa_shxt's avatar

Birthday: 06/10

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Interest Tags

Remind me to update my interests.

Wish List

 

About

Comments

View All Comments

i_luv_yaa Report | 03/29/2012 1:17 pm
i_luv_yaa
its not yurr fault ..... i nvr wanted it to end up into a fiqht , iluvvv and miss yuuu toooo <3 icant hyu cuz my mom didnt pay my phone yet but as soon as i qet it bac i prommise ill txt ya .... miss & luvv ya too my luv ........ immm srry <33
i_luv_yaa Report | 12/23/2011 10:40 am
i_luv_yaa
imu sooo muchhhh....
i_luv_yaa Report | 11/15/2011 1:30 pm
i_luv_yaa
YOO GO ON GAIA MORE GIRL U= NEVER GO ON ANYMORE LOOLLZZZZ HMU !!!
i_luv_yaa Report | 10/05/2011 3:29 pm
i_luv_yaa
hey mama write 2 mehh
Shy but Quiet Report | 09/25/2011 9:37 pm
Shy but Quiet
copy this to ten profiles and then log off and log on and get 100,000 gold it works
i_luv_yaa Report | 09/21/2011 5:54 pm
i_luv_yaa
~ YOOO , EMOI FOREVR CAN B MY BESTIE N UR TWINN IT NOT A BIG DEAL OKAII ...... SHE SAID YEHH SO SHE ISMY BESTIE ... SHE CAN STILL BE UR TWINN... SHE SAID YEAH 2 BOTH OF US ...
M3XICAN0_13 Report | 09/20/2011 4:26 am
M3XICAN0_13
im taken by dah girl beside me in dat pic srry LML
i_luv_yaa Report | 09/07/2011 7:50 am
i_luv_yaa
lolzz what happend 2 on1boi did u n him break up idk u were married to prettyboit
ON1BOY Report | 08/25/2011 2:30 pm
ON1BOY
nope i do
ON1BOY Report | 08/23/2011 4:47 pm
ON1BOY
i miss u too

Signature

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.01

Total Posts: 9

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
NENA BAYBII
Xx_Miz_CutieXx
LiL_M3XiCAN_CHiKA
xox_Emo_Forever_xox
M3XICAN0_xx
luis nasty
Te Amo Chris

M@ $!$ !N R3@L L!F3

~MY $!$T@$$ DNT FCK!N M3$$ W!T TH3M ...

M@ $!$ LOV3 H3R $O MUCH L!K3 @ $!$

~ MY $!$ !N R3@L L!F3 DNT M@$$ W!T H3R

~ MY 2 B3$TI3 FOR3V3R LUV Y0UU.....

~ MY HOM3!EE FOR L!F3 LUV YUHH ....

~ TH!$ !$ MY CUZ !N R3@L L!F3 ....

~ $!nql33 [*] t@k3nn [ ] m@rr!3d [ ]

- MY # 1 $!$