Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 1159 comments

MrJason300's avatar

Report | 04/07/2015 10:54 pm

MrJason300

gaia_angelleft Thanks for the purchase gaia_angelright
heart
Nyadriel's avatar

Report | 03/27/2015 1:35 pm

Nyadriel

Your avie is niiiiccceee!

And yeah. I wuv my widdle cuddlies. mrgreen
Catz95's avatar

Report | 03/27/2015 12:23 pm

Catz95

Its the president's 5th birthday on the first. 3nodding The kickstarter in the header right now is for the D-party. if you donate you can get green ears, tail and a halo. If you donate enough you can even get a President march! I love diedrich blaugh

You look great! I've never been able to find a good outfit to go with those wings, you look very awesome. smile
Catz95's avatar

Report | 03/16/2015 7:07 pm

Catz95

Behold my manly chest hair xd *poses*

I asked ATA bout the stormforge chest hairs cuz they didn't work on the female base and they fixed it! I'm so happy smile
Nyadriel's avatar

Report | 03/08/2015 1:51 am

Nyadriel

WOW! So green! I love it!

I am doing well except tired from all the snow storms we keep getting every two to four days for a month and a half.
Catz95's avatar

Report | 02/05/2015 3:18 am

Catz95

Lookin good missy wink
Nyadriel's avatar

Report | 01/23/2015 12:20 am

Nyadriel

Yeah, tell me about it. Actually, it is the users that set the mp prices and everything is hyper-inflated... greed.

Love your mermaideness!
Nyadriel's avatar

Report | 01/22/2015 1:44 pm

Nyadriel

I feel you. The ones I really want are way out of my reach. crying
Catz95's avatar

Report | 01/21/2015 7:47 pm

Catz95

Oooo I like yours too! I had to pay my soul for these wings. xp I've kinda given up on getting lucifer's wings. sad but yes the glowy butterfly item! I like it because it reminds me of the anime, boogie pop phantom!
Nyadriel's avatar

Report | 01/07/2015 12:41 am

Nyadriel

Something in Forteanagoria perhaps. Or from Slender or Evertree Embrace...

Uhg! If you look up background in the mp search, and click on the thing to show 100 listings per page, page 2 has a good number of selections to look at.
Bug Wanderer and Tama's Basket on page 3 you can look at.

Basically it is your choice. Avatar looks adventurous and is the reason for my choices.
Catz95's avatar

Report | 01/06/2015 3:24 pm

Catz95

Ohhh I really love it. 3nodding It looks like it could use an item on the back or a backround though. just my opinion ^_^

I'm digging my current avvie except for the legs. But I couldn't find anything else I liked. xp
Nyadriel's avatar

Report | 01/03/2015 12:24 am

Nyadriel

As do you! Happy New Year!
Catz95's avatar

Report | 12/31/2014 1:27 pm

Catz95

Happy new year miss goldie pants <3 xp
Nevaeh_Hope's avatar

Report | 12/25/2014 4:53 pm

Nevaeh_Hope

You have the most adorable Christmas avi EVA!
Catz95's avatar

Report | 12/20/2014 3:05 pm

Catz95

Hehe I couldn't heeelp it, I just happened to have enough and then boom item x] it looks great just like I thought it would ^_^ and I didn't know vert meant green >_> i was trying to figure out what it coulda possibl meant lol cuz i was like "that isnt related to virtual reality.. huuh" I'm a bit slow on the uptake it seems. xd
Catz95's avatar

Report | 12/20/2014 2:51 pm

Catz95

Oh wow how tribey of a name! how interesting! xp
Catz95's avatar

Report | 12/20/2014 2:31 pm

Catz95

Oh my gosh its beautifuuuulll <3 such a 'you' avie too cuz of the green, impeccable work <3
Catz95's avatar

Report | 12/15/2014 1:09 pm

Catz95

Woah, your avie is a christmas splosion! I like it!!
Nyadriel's avatar

Report | 12/02/2014 11:14 am

Nyadriel

I am certain he will live through the Holidays and I will see them. They live next town over and not that far.
XxDemonic SeverinXx's avatar

Report | 11/29/2014 4:47 pm

XxDemonic SeverinXx

Thanks for buying. kinda made the mistake of buying that without knowing sooooo enjoy biggrin
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games