About

Face.



You should get to know me cuz I'm chill af. Let's talk:


INSTAGRAM: @helloitsanthony

Friends

Viewing 12 of 43 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

backstabber

Report | 02/03/2016 9:50 am

backstabber

I LOVE your avatar! heart
King IV

Report | 01/02/2016 6:39 pm

King IV

heart
DuckieTree

Report | 12/14/2015 8:59 pm

DuckieTree

Haha awesome! And thank you!
I gave you a follow on IG! It should be easier to keep in touch there : P
cinamorolI

Report | 12/14/2015 7:15 pm

cinamorolI

you wanna work for Gaia ? xD hehe.
ouuuu I finally found a job! lmao but it's crappy so
I'm gonna stay for experience and leave hopefully lmao
cinamorolI

Report | 12/14/2015 12:15 pm

cinamorolI

really? xDD guess that should be exciting for you guys :3
it just rained. it usually hot lol and sometimes windy.
:[ it doesn't snow in this part of california that i'm in ;-;
cinamorolI

Report | 12/14/2015 10:45 am

cinamorolI

santaaaaa~ why you so blueee
iRoxy

Report | 12/14/2015 9:52 am

iRoxy

i like your username ;D
DuckieTree

Report | 12/13/2015 6:59 pm

DuckieTree

Hey! Dunno if you remember me, but we used to talk a bit a few years back! I don't go on gaia anymore but decided to pop in and saw that you wished me a happy belated bday. Just wanted to say thank you! And hope you've been well! : DD
cinamorolI

Report | 11/25/2015 10:50 am

cinamorolI

your avi is very nice~ emotion_yatta
OMG Sushi

Report | 10/20/2015 3:24 pm

OMG Sushi

AVI IS DOPE AF!

Signature

CHAT ME UP ON INSTAGRAM!

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.


Project Rainbow Ticket accepted on 01/30/2016.