Hi!!!

Monday Delirium's avatar

Monday's Theme Song!

Comments go here

View All Comments

Kunarin Report | 08/17/2016 2:59 am
Kunarin
i remember the first and last time I played zenyatta
first thing i said: 'o wait I had zenyatta skin?? LOL'

I think he got major buffed on his E...that's why the sudden rise in zenny players esp in the esports I guess

I JUST SAW THE VIDEO AND IM PRETTY HYPED
it's beautiful!! ;3; except I think i might be on a hiatus around that time period bc exams
*disappointed
Kunarin Report | 08/16/2016 12:33 am
Kunarin
seems like people would do anything to get moolah *cri

how was the game? o: did you get potg huehue
tfw i get potg but i didnt even know what i was doing LOOOl
Kunarin Report | 08/15/2016 4:51 am
Kunarin
*gasp* 1987!? that's like 30 years ago no??

Ahh tfw i have to stop playing overwatch too b/c my exams are coming
AND SEASON ENDS IN 3 DAYS I need help...
*still 3-4*
Kunarin Report | 08/12/2016 10:04 pm
Kunarin
competitive makes me want to stab myself tbh especially capturing the point games aka temple of anubis

I want those golden guns for D.va!!! *cries bc only 3/300, guess i am 1/100 there*
I'm surprised you play overwatch thooo idk why o:

but i don't think sheer coincidence is that bad unless his book is published before yours? b/c I can't really find the book online when i search for "Aces" and "george rr martin" i get this result called "wild cards" or something instead
Kunarin Report | 08/12/2016 8:29 am
Kunarin
wut,so the author of GoT takes other people's stories,edits them,and claims them as his own? eek
*what's aces*

and by him you mean that author?

sorry a long bunch of questions because my mind is blank right now
Just had a losing streak on overwatch so I'm pretty much high salt content sighhh
AliceLoathesWonderland Report | 08/12/2016 2:25 am
AliceLoathesWonderland
i'm ok.
Super stressed.
wanna cry lol
Kunarin Report | 08/11/2016 11:31 pm
Kunarin
Oh right..that makes sense eek

BUT NOOO WHY DID YOU START THE STORY OVER
Was there a drastic change? Or did most parts stay the same??
Sleeb Report | 08/11/2016 8:09 am
Sleeb
*Wears hat.*

I'm good. Playing WoW. emotion_awesome
Kunarin Report | 08/11/2016 8:02 am
Kunarin
Omg 30 chapters that's so cool :O, it's not completed yet right

LOL you sound like some sort of time traveller who lost his sense of time

But I'll find a day when I'm free and I'll start reading it!! The synopsis feels interesting rofl

*wonders why it's in art freebies section tho*
Sleeb Report | 08/11/2016 7:50 am
Sleeb
*Steals his hat.*