About

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Friends

Viewing 12 of 30 friends

Journal

Occasionally Loved.

The Journal of Mikio, Rarely written in.


Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Liathanol

Report | 07/03/2012 12:59 pm

Liathanol

Fear less, hope more;
Whine less, breathe more;


`•.¸¸.••´´¯``•• .¸¸.•´

In need of so much deserved love~
<3


Oº°‘¨¯¨‘°ºO

Talk less, say more;
Hate less, love more;
And all good things are yours.
Forti-Two

Report | 02/03/2012 4:17 am

Forti-Two

>.<; Err, is that 5K art thing still being done...?
Johnny777Nny

Report | 08/10/2011 8:32 am

Johnny777Nny

Dunno what made me come here but damn. I remember this profile, ugh, I love it so much~ How have you been?
The Guy With Condoms

Report | 04/20/2011 6:22 pm

The Guy With Condoms

*pounces*
MIKIO BBY!! ;w;
Wulf Wraithclaw

Report | 11/21/2010 10:47 pm

Wulf Wraithclaw

Such a long time 'eh?
The Guy With Condoms

Report | 10/22/2010 4:47 pm

The Guy With Condoms

mikio!!!
Can You Make Me A Sign? D:
Wulf Wraithclaw

Report | 09/20/2010 10:32 pm

Wulf Wraithclaw

Which one? :3
B a ne  x x

Report | 09/14/2010 11:26 pm

B a ne x x

Oi! Poo head D<
Now you get on when I has to sleep
Foxifyre

Report | 08/22/2010 12:01 pm

Foxifyre

lol! I used to play wow... but that wasn't my name. my name was Amure from the server Bloodhoof. had to quit cuz I didn't have time to play and keep up with the game
The Guy With Condoms

Report | 08/02/2010 7:27 am

The Guy With Condoms

*giggles and wags tail*
But Of Course! :3

Signature




[Click me, Ask me a Question. Don't think just do! ]
Formspring mo-da-fur-cur