Mistress Drakkard

Mistress Drakkard's avatar

Last Login: 09/18/2014 12:18 am

Registered: 02/11/2006

Gender: Female

Location: Gayzville

Talk to me if you want =]

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

Moi~

Allo!!! =D Name's Elizabeth but call me Lizzie ^-^
I was born on August 11, I'm legal, and attracted to the female kind. I also love animals (favorite animal is a lion), reading, writing, video games =D, anime, manga, playing keyboard/piano (though I'm not good on it) music (Gotta love that music ^-^), singing, dancing, and kitties >///< I just love daydreaming!!~ I've been spacing out a lot more o-o WAI. My current addiction is My Little Pony: Friendship is Magic, Fanfiction, Frozen, and this one cookie app. And now I'm stating random things O.o
Vegetarian since March 4, 2010 <3

I love random comments and/ or pms. I might be shy but if we get along well, I'll be outgoing :3

Love is always patient and kind.
It is never jealous.
Love is never boastful or concieted.
It is never rude or selfish.
It does not take offence and is not resentful.
Love takes no pleasure in other people's sins,
but delights in the truth.
It is always ready to excuse, to trust, to hope,
and to endure whatever comes.
-Heard it from "A Walk To Remember" and I love iittt!!~

~Princess~
November 2006- June 6, 2013
I love you and I'm gonna miss you..

~I am a Spiritual Satanist~


People~

View All Comments

II_Karlzzz_II Report | 06/14/2014 9:25 pm
Haven't talked to you in years...remember me?
I Pikachoose You Report | 05/25/2014 11:56 pm
Thanks 4laugh
Ronin S Report | 03/12/2014 2:55 pm
Thank you for your purchase.
Fiyori_Takeshi Report | 02/18/2014 6:31 am
Lol I didn't change it?
~ Teh CartoonHero ~ Report | 12/13/2013 11:02 am
Thank you so much! You're awesome. heart
~ Teh CartoonHero ~ Report | 12/11/2013 1:59 pm
Please come to my profile and vote for me in a contest I'm in. whee
Help a fellow Lolita! heart
OtakuKat Report | 12/10/2013 11:54 am
I know right! Warwick is evil. >_<
OtakuKat Report | 12/07/2013 1:51 pm
Yeah reading backstories help me understand the characters more. I can't stand Warwick now because of what he did to Soraka. 8'V
OtakuKat Report | 12/05/2013 2:53 pm
I've read some of them. They make for a good read. 3nodding
OtakuKat Report | 12/02/2013 9:28 pm
Yeah that would be cool. ^^ I go by Otachan on there.
 

Donaters and/or Gifters~ <3

Banana Crisp- 100k (Completely random, thank you so much~ <33)

biancamelo- 1,890,600 (Omg. I love you man T~T)

Nelu Sanada- FMAB Seven Sins (I love you, thank you!!~ ='D)

Digital Dong- Goti The Kid (You are amazing and sweet~ <3 Thank you!!~)

Anon- A La Fondue (OMG. Thank you SO much whoever you are!! Omg!! >.<)

Emerii_iam- Sir Ceph the Dapper Octopus (Thank you. I love you. He's so cute and such a sir <33)

Anon- Heels ( Thank you, I love em =])

Anon- Sims 3 Plumbob (Thank you!! Anon- Love all the way!!~ <3)

Phantom Anon- Butter croissant (Thank yoouuuu!!~ Omg, I love croissants <33)

Melancholic Delusion- Astra-70: Bloodstain (Thank you =])

HoppingTurkey- The Gravedigger, Leporine Warrior, and Azure Starset

TrippiStick- Thank you for the 500,000 =] Super awesome~

The AngryPoop- For SDPlus #291 Mikan Doll and SDPlus #457 Carnival Velvetine

Pew Pew Tron- Thank you for Fiametta The Phoenix


`I c e y- For Cream The Kitten and Bento Bunny!~

Signature


~Love of mah life~

 
biancamelo
Your Angelica
Zaragnar