About

Hai! =0
Im David. smilies/icon_biggrin.gif

I just deleted everything that my high school self wrote on this.
Ugh, it was bad.
Anywho.
Yeah.
If you know a good fantasy RP let me know.
Or if you play League.
Eeyup.

Friends

Viewing 12 of 256 friends

Journal

My miserable life


Comments

Viewing 10 of 20 comments.

xxxCheshireCat

Report | 08/21/2014 4:46 pm

xxxCheshireCat

Wonderful! I hope you give it a chance >.<

Pharos
xxxCheshireCat

Report | 08/17/2014 11:08 pm

xxxCheshireCat

Hello! Interested in a role play?
Mama Sofiel

Report | 04/05/2014 1:27 pm

Mama Sofiel

WOOPS wow I already replied and that was months ago haha I'm sorry friend
Mama Sofiel

Report | 04/05/2014 1:26 pm

Mama Sofiel

Best of luck dear!
Sench

Report | 03/25/2014 8:15 pm

Sench

User Image Yes hello. User Image
Mama Sofiel

Report | 01/04/2014 11:41 pm

Mama Sofiel

No problem! Best of luck to you dear! heart
Kaori Bunny

Report | 11/21/2012 8:52 pm

Kaori Bunny

It got me last year, I ended up failing all my classes.
You should try to find a free day to relax.
Kaori Bunny

Report | 11/21/2012 8:44 pm

Kaori Bunny

I just started coming back on yesterday lol
School getting you too huh?
Kaori Bunny

Report | 11/21/2012 8:32 pm

Kaori Bunny

Sorta the same, except from the writers block.
This is the first time I've seen someone online in a while surprised I thought everyone forgot about this. xp
Kaori Bunny

Report | 11/21/2012 8:16 pm

Kaori Bunny

Helloo whee
How are you?