Millit Ciger

avatar

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

the general info about me

ok you'll want the basics about me right well lets start

well I am normaly a pretty mellow guy that like to hang out and have fun but can be a bit strange at time. I plan on someday starting a donation thread to help change the gaian world mwhahahahahaha. Big fan of cat girls and many diffrent types of furries. bout all I can realy think of for now wana know more get to know me I guess lol

Journal

View Journal

teh life of mulit

you don't like it don't read it but I shall have anything and everything I feel like puting in here well in here lol

your talk

View All Comments

desert-fish Report | 02/19/2014 6:22 am
desert-fish
well... not exactly MLP.. but the item is called "for my bronies" so... xD
desert-fish Report | 02/19/2014 6:17 am
desert-fish
btw.. i wanted to send you this link but keep on forgetting.. hahaha
http://www.gaiaonline.com/grant?key=agrantformybros
it grants an MLP item biggrin
AutumnShy88 Report | 07/13/2013 1:33 am
AutumnShy88
Awesome profile you have ^^
desert-fish Report | 07/05/2013 11:08 pm
desert-fish
OMG!! have you seen cube world?!?! it's like a minecraft rpg!
tehehee.. great alternative
>______<
MissyMarlboroMenthol Report | 05/21/2013 11:00 pm
MissyMarlboroMenthol
I only make a couple hundred here and there. But I just like painting. Its calming
MissyMarlboroMenthol Report | 05/21/2013 10:52 pm
MissyMarlboroMenthol
I draw and paint haha Im not that good.
MissyMarlboroMenthol Report | 05/21/2013 10:44 pm
MissyMarlboroMenthol
You do art too? biggrin
MissyMarlboroMenthol Report | 05/21/2013 10:34 pm
MissyMarlboroMenthol
Thats cool smile cant wait to see
MissyMarlboroMenthol Report | 05/21/2013 10:29 pm
MissyMarlboroMenthol
I am so sorry haha well if it makes you feel better, I wont ask you for pics of that.
MissyMarlboroMenthol Report | 05/21/2013 10:22 pm
MissyMarlboroMenthol
Oh god I would cry. Feet are gross. I just want nubs as feet.

Signature

I always enjoy pony art of Mulit
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture