Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Signature


if I missed your reply/missed sending a trade, please feel free to re-quote/pm me.
smilies/icon_heart.gif


pls follow my art blog

 

Mielyn

Mielyn's avatar

Gender: Female

Comments

View All Comments

Kawaii Onyx Report | 08/31/2015 6:27 pm
Ur avi looks cute and omg prettttyyyy
Kawaii Onyx Report | 08/31/2015 6:17 pm
Lol my friend saw u in my thread and said u look like nicki minaj
And I said why
Then I looked
LMAO OH
Miori Report | 08/26/2015 7:02 am
unfortunately, no xD
at least not one i use
Kawaii Onyx Report | 08/23/2015 5:56 pm
ohhhh wtf
r u like a good artist or something
Kawaii Onyx Report | 08/23/2015 5:02 pm
i only have 100b lmoa
why did u buy them omg
how much were they...
Kawaii Onyx Report | 08/23/2015 4:20 pm
ur avi was so cute when i just saw the head in my gaia
its cuteeeeeeeeeee
Spiral in a Triangle Report | 08/23/2015 2:01 pm

uhhh im not sure ??? LMFAOO idk
what do you mean
tohoz Report | 08/23/2015 1:38 pm
ARE WE TALKING ZEN GARDENS OR EVEN MORE???
TRYING TO LEVEL UP MY CRIAS WHILE PLAYING VN AND DOING HW OH MY GOD orz
Kawaii Onyx Report | 08/22/2015 3:54 pm
no in beginning he said she was!!!!!!!!!!!!!!!!
i didnt ruin it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wait maybe its the subs on crunchy roll
wat do u wtch it on lol
Kawaii Onyx Report | 08/22/2015 2:48 pm
watching it now.. omg its so cute........ i cant

why does her own brother call her hott though...
LOL
 
 
picture
picture
picture

hello my name is wendy