About


Hey I'm 'Midnight Mysteries'
Though some call me Middi, Midnight or Chelz (short for Chelsey which is my name irl)
Im 18 (Till Nov)... I like dark Red.
The Music I mostly listen to is Rock or Blues, After that I usually listen to alternative or 'gothic' and sometimes punk and 'emo'. I also am quite fond of classical music and musicals/stage productions and a little indie. So...ther'es a wide spread there, aha.

I'm from England but I wanna return to Australia to live there for a few years *some day*...well.. after I've travelled the world (of course..)

Even though my appearence is like *blergh my eyes are melting to sludge* I'll give you a small descrption anyway. I've got very deep-dark blue eyes which sometimes look black, they're 'framed' by glasses. Im not fat but im not exactly skinny either (since I have a weakness for chocolate XD)...let's just say average, but...then again these days if you look at 'average' on the TV it's like size 0.
...aaaand Im not very tall smilies/icon_sad.gif lol ah well 5''2 of fury. X)

I love to draw and play both the electric and acoustic Guitar as well as singing and occasionally playing Piano/Keyboard/harmonica (though i don't have lessons for this, it's just kinda teaching myself). Also i'm in Network scouts, a Rock Climbing Club and hopefully soon i'll have a gym membership...

I don't go on gaia as much as i used to...but when i do i try to play in RPs...unfortunately most of those i've joined have now died or are very slow - probably one of the reasons i became less active too as i don't need to check them as often. I'm off to uni in september to study Psychology and Creative writing - wish me luck! ^^

Friends

Viewing 12 of 93 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

kuro kittie

Report | 11/18/2012 7:49 pm

kuro kittie

Happy Birthday, chels!!! <3 Hope it's a good one!
Captain_Random_Kitteh

Report | 09/25/2012 10:58 am

Captain_Random_Kitteh

It is your flatmate twisted
kutesuu

Report | 10/21/2011 12:11 pm

kutesuu

nice profile and avi lol
spirit wolf 4 life

Report | 05/09/2010 11:16 am

spirit wolf 4 life

thanks for buying biggrin
xXxClaraPierottxXx

Report | 03/28/2010 4:47 am

xXxClaraPierottxXx

No probs smile
xXxClaraPierottxXx

Report | 03/26/2010 9:56 am

xXxClaraPierottxXx

Heya I just noticed on your status that you are due to go to a funeral. I know that I don't know you too well, but I'm gonna offer my condolencses, nontheless. I hope it all gets easier for you soon smile
M A U R l C E

Report | 02/19/2010 12:42 pm

M A U R l C E

I don't know, I just do. xd
Kuroi Otome

Report | 02/10/2010 12:54 pm

Kuroi Otome

lol I wanna eat some babies
Kuroi Otome

Report | 02/10/2010 12:48 pm

Kuroi Otome

lol yeah I did... xDDD
Kuroi Otome

Report | 02/10/2010 12:01 pm

Kuroi Otome

lol this is random. xD

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.
this is not by me...but i also do Avi art