Midnaeve

Midnaeve's avatar

Last Login: 09/13/2014 9:18 pm

Birthday: 10/04

Interest Tags

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 2.04

Total Posts: 4068

Latest Posts

 

Did you hear about that Midnaeve chick??

Well hello there~

[Align=center][b]I'm Midnaeve. Nice to meet you, or so I hope.

I'm eighteen and a senior. I live in the south, in a small town that very few people have heard of. How cliche. I listen to a lot of music, but rock music takes up 90% of that lot. My music has a wide range, from alternative to punk to heavy metal to oldies, and every so often a pop song might sneak itself in there. I am somewhat artistic. I draw, paint, and craft a lot. I also do cosplay, but I have no photographic evidence to share. I'm a big gamer. I play mostly rpg's and the like. Shooter games just don't interest me. I'm pretty much a giant geek. I watch cartoons and debate over comic book characters and gush over fictional characters with my fandoms. I play pokemon and read/watch lots of manga/anime.

Well, that's enough about me. If you wish to know anything else or share anything about yourself you can message me. New people are fun.

[size=11]Bye bye lovelies!~

Signature

Tip my post if you just lost the game. XD

[align=center]

You know you like it smilies/icon_whee.gif

Hey Look! Midna's tumblr![/align]

Comments

View All Comments

Zelphi Mizuki Report | 03/15/2014 8:09 am
Zelphi Mizuki
this Profile is Boss mrgreen and it looks really cool too xd
MarcelineFan0508 Report | 02/05/2014 7:06 pm
MarcelineFan0508
lmao. XDDDD Just get the jitters out haha.

Well that's cool! So you're a cosplayer huh. Any tips for a newb? ^w^

And btw, I think I know how Juniper's mom was killed *SCORE!!* emotion_dowant
MarcelineFan0508 Report | 02/05/2014 6:37 pm
MarcelineFan0508
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Thank you ma'm~ lmao.

So excited to get this RP up an' runnin! What's up with you gurl~?
MarcelineFan0508 Report | 02/01/2014 12:12 pm
MarcelineFan0508
OMGGGGGG. YESSSS. That sounds amazinggg!!!!! I would really like a sibling pair through ya know? Whether you want it to be Seelie or Unseelie it doesn't matter to me. Better yet, they could be from both courts made by a forbidden love and abandoned by their parents or some tragic past, thus, causing hatred for the love relationship with the royals (and they're in their...say....older 20s, 30s? That kind of age lol) I found some cool pics to use and whatnot--plot twists make everything....exciting!

Anyways, sure! We can do that! First relationship bonding...complication issues....and then FULL OUT WARRRRRRRRRRRRR. YEAHHHHHH!! And in the end, the four will escape through the tree and seal the door behind for my plan was that it was a secret passageway to the Human world and back. So great! This will be just great! biggrin DDDDDDDDDDDD (and lmao, Gwendie? that's a cute nickname)

Btw, hope my last two posts were good. xDDDD I know. I suck. I just wanted to make sure I posted by today or else I would like---die. x.x
MarcelineFan0508 Report | 01/31/2014 8:09 pm
MarcelineFan0508
XD well that's at least nice of you Midna! Good to know not every internet gal is a beotch~ JK JK XDDDDDD, I'll set up the reserve right now and then get to 1x1 posting asap! I promise! ^w^

But the 1x1.

Okay, plot line? Ready? I'll lay down the ingredients.
- 1 cup of bada** luvvvvvvvvvv
- 1 tablespoon of another character(s) added to the plot
- 3 sprinkles of fairy dust (JUST FO FUNNN)
- Dash of :: the character that I mentioned before being a total d*&! and plotting to murder anyone who breaks the rules of love between the courts/secretly planning for Courts to go to war.
- Sprinkle of this character(s) can either be an older gent, an older woman, or twins! Whatever you had in mind.
- 3 cups of basically, I-just-made-everything-dramatic-for-our-characters-will-be-hunted-indangered-yada-yada-tension-between-courts-plot-twists-forbidden-love-yada-yada-and-some-ruthless-killings
- Finally the ending ::


(AN ALL OUT WAR COMES AND MASS SLAUGHTER, TREACHERY, DANGER, SAVING, DAMSEL IN MOTHER-F'in DISTRESS, AND IN THE END THEY ARE TO BE EXECUTED BY LAW OF BOTH COUTS BUT THEY ALL ESCAPE BECOME MORTALS AND RUN AWAY TO THE HUMAN WORLD TO CREATE NORMAL LIVES AND NORMAL FAMILIES AS WELL AS ESTABLISH THEIR OWN RUNAWAY COURT SYSTEM WITHIN EARTH.)

The end. xD
MarcelineFan0508 Report | 01/30/2014 9:00 pm
MarcelineFan0508
Alright! ^w^ I look forward to it too! I believe I will figure out some sort of relationship and take up the position as Manager/Coordinator. (B) I think I can handle it lol. I'll hopefully get the profile in by the weekend so I hope this is good. I'm really excited to this!! Oh! And I have some plot ideas for the 1x1 as well if you'd like to hear em~)
MarcelineFan0508 Report | 01/30/2014 8:29 pm
MarcelineFan0508
lol, poof! I think I have my part xD. But sure! Manager's right-hand man / coordinator. Got it. But wait, will there be any blood relation between the two. Father-Daughter. Brother-Sister. Cousin-Cousin sort?
MarcelineFan0508 Report | 01/30/2014 8:18 pm
MarcelineFan0508
Are you kidding me? HELL YEAHHH! <3 Gawd, Midna I luvv ya~ Anyways, is there a head stage manager? Such as one who sets up the stage, does the fashion and choreograph everything? (Band Director I guess? Just not manager lol.)
MarcelineFan0508 Report | 01/30/2014 8:16 pm
MarcelineFan0508
That or I'll pick something of the less aggressive mythical species. xD I'm gonna lie low on this one. xDDD I don't know what you'd suggest.
MarcelineFan0508 Report | 01/30/2014 8:11 pm
MarcelineFan0508
To be honest I don't know what I want to be. XDDD (lol hoard) I would love to be the normal, oblivious-human character of the story but I don't know if that will be permitted. ; ^ ; I'm gonna actually be normal for once xDDDD
 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.Take the Magic: The Gathering \'What Color Are You?\' Quiz.