Mezzanotte the Alicorn

Mezzanotte the Alicorn's avatar

Last Login: 10/03/2015 1:19 pm

Gender: Female

Location: Halloween Town

Birthday: 10/20

Occupation: Vampire Queen of Halloween


  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List



My name is Nyan, those of you who care, I am the demon Princess. I was taken and raised by humans~ I love the siblings on my Profile, I care for those who are humans, and those who care for me.


View Journal

Alexis's Joural

I plan to make my Kingdom heart Joural the way i want it XD


View All Comments

Psychopathic Magpie Report | 08/12/2015 6:31 pm
Psychopathic Magpie
Psychopathic Magpie Report | 08/11/2015 6:33 pm
Psychopathic Magpie
Really? LoL
IsoBlazer Report | 06/19/2015 11:14 am
Really love your profile heart
Shadow Cloud 1474 Report | 06/09/2015 11:08 am
Shadow Cloud 1474
Hello 😄
CalI Me Papi Report | 06/03/2015 12:13 am
CalI Me Papi
Nice mine is baseball
CalI Me Papi Report | 06/02/2015 6:53 am
CalI Me Papi
DBZ and Naruto are as much anime as I watch I'm into sports and music I'm really into writing and I also play video games
CalI Me Papi Report | 06/01/2015 8:01 pm
CalI Me Papi
Haha really was
CalI Me Papi Report | 06/01/2015 8:29 am
CalI Me Papi
wow completely late but i just saw you comment and thanks
EmberFoxHeart Report | 05/25/2015 4:34 pm
yup... so... for now... I'll stay off Firefox till the issue or a new update comes out... cause it was fine till it updated than poof. blue screen of death... along with a Trojan that is not on my pc anymore thank goodness.
EmberFoxHeart Report | 05/25/2015 8:59 am
I'm blaming stupid Firefox for crashing it... idk why though. I think BEN is more pissed cause it gave me a Trojan for no reason... :/
He also swears that whoever did it was gonna get burned and Fierce Diety'd up their a**.... literally



Recent Visitors


Posts per Day: 2.96

Total Posts: 6456

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

Ai Kokone

this pic was made from my freind Siari for my birthday :3

One of my best and close friends

Did this on Paint

Other art I have done :3

My CreepyPasta OC Nightmare :3

CreepyPasta buddy :3