Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Comments

View All Comments

Quantum Dragon Report | 07/08/2016 11:45 pm
Quantum Dragon
0, because your skin is already pink? emotion_awesome
JimAboo Report | 06/22/2016 9:29 pm
JimAboo
yum_cupcake
Kara-Oni Report | 06/22/2016 9:22 pm
Kara-Oni
nah zOMG had a story, lake kindred just adds areas when there's events pertaining to it.
now that i think about i think theres gonna be a summer event for LK
new areas are always great fun
Kara-Oni Report | 06/22/2016 9:01 pm
Kara-Oni
you mean lake kindred oh yeah definitely cause its the best way to grind gold! if one puts their mind to it they could get 125bil+ per day!
JimAboo Report | 06/22/2016 9:00 pm
JimAboo
emotion_hug
JimAboo Report | 06/22/2016 8:56 pm
JimAboo
I was a knight. xd
JimAboo Report | 06/22/2016 8:50 pm
JimAboo
Yes I change back to a Teddy Bear when I need to. 3nodding
Kara-Oni Report | 06/22/2016 8:47 pm
Kara-Oni
ahhh really i thought you went on hiatus oops
its really good to talk to you again ya'know i kinda miss my paw pals
Kara-Oni Report | 06/22/2016 8:27 pm
Kara-Oni
Ive been good you? how was your hiatus?
JimAboo Report | 06/22/2016 8:21 pm
JimAboo
xd Ack! I've been good, how have you been? I actually switch back and forth now.
 

The melon

avatar

About

Hello, I'm Rin, the one and only bundra (dragon bunny thing). I get on Gaia a few times a year > o > Not so active anymore. I get on to change my avatar when I'm bored. You can find me on skype more often, but not everyday xD I'm mostly busy writing my story and rl~ You can also find me playing Blade & Soul or soon enough Black Desert.
If you're lucky you'll catch me on Gaia!<3

On the side of my profile you see Imma Kuudere xD actually not all true.
You'll see if you talk to me. What is true is that I may be blunt sometimes. And it is rare for me to be close to anyone. I care about all people in general though, if anyone needed help and I had the resources, I would help as much as I can.
Well this is my one day on Gaia for a few months > u >
Love yall~

Skype name:
Kurazora
(will not accept random requests)

Currently gaming:
Blade & Soul (aka for me: BSN)
IGN: Kurarara

Store

User Image

1. NO RUNNING in my store!! haha P;
2. You may haggle with me.
4. If I say no, I would appreciate no further PMs or comments on the item in question~ Just buy the darn thing in MP. o u o These may be items that are hard to let go of.
5. Rule 3 felt like going missing.

My shop is the loveliest of all!! No one has a beautiful Glitter Sign like I do, unless they are inspired by me and get one XD

 

View Store

 

Media

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
Silent DolI

My human form