Friends

Viewing 12 of 250 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

IshmaeI

Report | 07/23/2016 3:24 pm

IshmaeI

blood
IshmaeI

Report | 07/23/2016 1:07 pm

IshmaeI

Bloodborn!
Greteh

Report | 07/18/2016 2:03 pm

Greteh

Oh s**t was it really xD
no wonder

I was sitting there like

"I KNOW I SHOULD KNOW THAT THING"
pft.

now all I can think of This
Greteh

Report | 07/18/2016 1:37 pm

Greteh

JESUS ******** WAT

WHAT IS THAT

WHAT ARE YOU

LOL
Greteh

Report | 07/13/2016 8:41 am

Greteh

OMG LMFAO
Greteh

Report | 07/13/2016 8:08 am

Greteh

It doesn't even show for me LOL
Greteh

Report | 07/13/2016 8:00 am

Greteh

LMAO JESUS
That would be terrifying xD

"Im sorry Reaper. I'm afraid I can't let you do that"
Greteh

Report | 07/12/2016 7:34 pm

Greteh

SAAAMMMMMEEEE
I love robots to death its kinda weird
Lmfao

Did you hear about the new Overwatch Hero? Ana?
Greteh

Report | 07/12/2016 2:43 pm

Greteh

Eeeee I rly wanna play it.
From what I've seen Zenny is my favorite (yknow cause I have a robot obsession totallynotafetishoranything) and yes I agree mei is bae with the booty
Greteh

Report | 07/12/2016 2:25 pm

Greteh

Lmao yeah I've seen some ugly sides of people playing that game its crazy xD
so much poison in the community it seems
but everything else seems alright lol.

I hope it doesn't turn ugly that way in Overwatch. I actually wanna play that game lmfao