About

Maete Legit


yummy_smilies/icon_tea.gifyummy_smilies/icon_puddi.gifyummy_smilies/icon_strawberry.gif


Hello.
Allow me the pleasure to introduce myself.


I'm commonly known as Mae.

I am a seventeen year old lady who
appreciates the little things in life. My
background is Filipino, but I am a true
Aussie at heart. And I'm a Capricorn.

Bob's Burgers is an amazing show.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.


I also have an unhealthy obsession
gaming in general. Please send help.

My Waifu is Tanteii, my IRL biffle is
Eriiclol. and my bae is
smilies/icon_heart.gif Sadistic Sarcasm. smilies/icon_heart.gif


Please keep in contact:
Twitter ~♡
Steam ~♡

Please don't hesitate to talk to me so
we can become super-awesome-
mega-best-friends.
(terms and conditions apply).




Have a lovely day.emotion_smilies/icon_yatta.gif

Friends

Viewing 12 of 371 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Scheza

Report | 07/20/2015 6:30 am

Scheza

Sure~ just send a trade 3nodding
Poshishi

Report | 07/14/2015 4:24 am

Poshishi

ohh yes! Thank you c:
Poshishi

Report | 07/14/2015 3:45 am

Poshishi

Hue hue... stock gaia layouts are the best arnt they? emotion_dealwithit
OOh and btw what item clips your hair like that?
Poshishi

Report | 07/14/2015 3:33 am

Poshishi

MUCH PRoFILE VERY KAWAII heart emotion_dowant
Iady brown

Report | 07/10/2015 11:00 pm

Iady brown



User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

it's okkkk!!!

yeah haha i did ahhhh /sob
but it was worth it hopefully.
i added a landing page a few days ago haha!!

yes, last semester i did a Internet Tech & Web Design course
it was really cool! if there are any classes for web development/design or something, take it!

TY THAT'S SO NICE OF YOU TO SAY OMG
okkkk i'm gonna go ahead and add you on both ok!!!

Iady brown

Report | 07/04/2015 11:43 am

Iady brown



User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

omg i'm so sorry i forgot to close the url tag on the css portal link and now the whole thing looks like links sO SORRY

Iady brown
Iady brown

Report | 07/03/2015 8:03 pm

Iady brown



User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

hiiii!
so sorry i haven't answered your comment yet, i've been a bit busy lately!

tysm for the compliment on my profile, i worked hard on that cries

i asked my friend about the show a couple days ago and she was like
YASSSS WATCH IT IT'S HILARIOUS
so i'm gonna watch it. wait.. where can i watch it tho???

also i am gonna be super lazy rn and copy-paste from my about me on my art commission site.......

I usually play Skyrim and other RPGs like Bastion, logic-based games like Portal, casual games like The Stanley Parable, and FPS like CoD on occasion (I get bad headaches playing in first person!). If I play horror games, I can't do them alone - I cannot for the love of me complete Outlast. I jump-scare too easily. Before I switched exclusively to PC gaming, I was a heavy handheld gamer. I played Pokemon a lot as a kid and loved my GameCube. When Wii came around, I became a light console user, but Wii is the only console I've owned; otherwise, I've played on other consoles through friends. If you want to add me on Steam, just ask!

...is what i wrote on my site /cries
i've played slender before, the first time i died i was like FUUUUU cause the static...
have you played any SCP games?? they're scary too.
lately i've been playing binding of isaac, it's pretty addicting!
i'm pretty well-rounded. i play games if i like them~

Rumi Renellia

Report | 06/29/2015 6:19 pm

Rumi Renellia

xD of course it is o vo)b
bacon is life :>
Rumi Renellia

Report | 06/29/2015 5:29 am

Rumi Renellia

i'm bacon, of course i'm cute.

Signature


If You Don't Think You're Fab.

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.


Think Again.