Recent Visitors

madeyoulol

madeyoulol's avatar

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

About

Hi there!

You're probably here because you think that I'm interesting..huh?
Well sorry for wasting 39 seconds of your life.Better get the ******** out and spend the rest of it on something worth while..


Oh? you'd rather stick around to get to know me? how cute emotion_smilies/icon_awesomeface.gif

First thing's first.
I'm not interested in long distance relationship.So ******** off creeps smilies/icon_biggrin.gif I ain't interested on forming anything here!

I'm quite lazy so..meh. Posting pics here isn't my thing and s**t. I don't like the idea of possibly some gay on steroids fapping to it.


I travel...a lot..so..yeah. Online one sec. Offline on another!

lol.

I'm quite a boring person so yeah smilies/icon_biggrin.gif if you're here on this part then woohoo! I've accomplished wasting 2 mins of your life!!! unless you're stupid and a slow reader...then congrats. You hit the jack pot.. NO REFUNDS!!!

Feel free to pm me. I ********]
[strike]I'm ******** Hilary!


I am fapping


I'll be friendly...

ER MA GURDD!!!!! 100k to whoever can guess my favorite music!!

hints:
It's classical
by Johann Sebastian BACH

Rules:
1.)PM me the answer. I think it has another name which I can't remember right now. But yeah..try to send your answer music player or video of some s**t? kay?

2.) only 2 tries per person!!!!


3.) Your account must have posts above 500 at least so I know that you're not using a mule..

4.)Send the trade to me. I'll put 100k. and comment to say thank you or else I'll cancel the trade

5.) have fun


XD


PS:
I'm ******** 20 years old. So 13 year ******** off. You don't know s**t and I'll rape you!!!!

lol. joke xD I won't bite,and I'm not a ***** either. wtf? xP

Comments

View All Comments

Lucia Le Fay Report | 12/26/2012 6:36 am
Lucia Le Fay
Hello! Sorry for disturbing,it's a random comment,I just ask you to rate my avatar HERE!
mirein meyun Report | 12/20/2012 6:25 pm
mirein meyun
well, i've got 4 days now. . .not the same as before. . .
mirein meyun Report | 12/20/2012 6:58 am
mirein meyun
i'll bring it back, because i have nothing better to do, and it amuses me.
mirein meyun Report | 12/20/2012 6:51 am
mirein meyun
gaia screwed up my profile, so it all disappeared, so i have to start it again. this time i'm gonna put a backup of it in my journal. but yeah, after 20:00 New York time.
mirein meyun Report | 12/20/2012 6:47 am
mirein meyun
it's coming. just thinking of something else to write. I'll prolly to it after 20:00 today, New York time.
mirein meyun Report | 12/18/2012 7:04 am
mirein meyun
lol. thank you.
 
 

When I'm offline. I'm ******** someone,so ******** off. I have a life.

When I'm online.PM me!! I'm lonely!! ctrl shift n=fap fap fap fap fap