it's madam tupyn, yo

Madam Tupyn's avatar

Last Login: 10/27/2016 6:55 pm

Registered: 07/11/2008

Gender: Female

Birthday: 11/07

what this old goat likes to wear, yo



a little about this old goat, yo

My name is Madam Tupyn.
People call me "Tuppy" for short.
Age- 20
Status- Happily taken
Occupation- I am my own being
Everyone has their little secrets.
And I have mine.

-Madam Tupyn

PS: I ABSOLUTELY LOVE AVI ART!! I always have spare gold. Message me if you're interested. If I absolutely love love love what you draw, I tip.

Check out my store! Haggling prices are my forte, I go the lowest of lows, always changing, always something new!

User ImageWelcome to Madam Tupyns Haggle Shop~
She sells everything as low as it gets, but she is very compliant if you need something knocked down a little lower.
Just PM her, do not be shy!

No nos:
She does not trade items for items
If you PM her with a price, a little haggling as gone through, she will give you a set price, and that will be the final offer, whether you like it or not.

She is always appreciative with her customers~

If you please her, she might shoot a friend request your way.
Just the way she is

Enjoy looking around!

Ring the bell if the service was to your liking~User Image


View Store



View All Comments

Ryoka Saphron Report | 10/01/2016 6:15 pm
Ryoka Saphron
Well, she says her nephew, who has "anxiety" gets around $800 or so a month and it's gone in a week because he's a drug addict.
Everyone's telling her to sue the surgeon because no one's ever heard of a doctor leaving staples in a wound, especially one with cancer. But she doesn't even have money to pay for food, she's giving her $300 every week to the landlord so he doesn't kick her and her family out. She was homeless before and doesn't want to do it again. I don't know, I feel really bad for her, so I buy some food and stuff. I gave her over $300 on different occasions just to try and help somehow. My mom gets mad at me for doing that, though. oxo' That's why now I'm doing it in secret.

Nah, his mom's a born-again Christian. When my dad died, and I texted him about it, he told me if I prayed hard enough, he'd come back to life.
I may be Catholic, but I've never heard of that. When people die, they die. I can't stop it.
Hm... I think I'd only do it if my bf were there. His dad kinda scares me. sweatdrop lol
Thanks, I hope so too. And I hope yours does more at home. There has to be a balance of working at a job and working at home. My grandfather is like that, work work work and never cleaned or cooked. My grandmother always did the housework. Still does. She caters to him, but complains. I don't understand it. =_=

Ahh, I get that. I got into a bad fight with my used-to-be friend. I was friends with him for... 5 years. He was there when my dad died, and the 3 years after up until last February. Things were getting shitty between us and when my brother got his car, he hit someone. Not bad, just a little dent, but my friend texted me while I was at work, flipping s**t on me. He was like "Why did you let him drive at 9 at night while it was raining!?" I, at the time, was on break, dreading staying overtime that night. I texted him saying I didn't know and that my brother should've never told him, and he got offended, saying all this s**t. Telling me I can go ******** myself, that I have a s**t job and will be nothing, that my dad would be disappointed in me and that my dad liked and respected him.
Oh, the things he said... threatening my relationship also. Pfft, I don't give a ********. I was more upset in him thinking my dad liked him more than me. ******** drama queen.
We're better off without these kinds of people. heart Don't worry about it. She missed out on a great friend.

Ooohhhh neat! Vibrators are nice but I killed mine, so I'm sticking to my d***o. XD
He should just bang you! I don't get it. :<

And Oh.My.God.
I would LOVE to be 170.
Wow, you're the same as me. o: <3
That's neat. o3o
Same with me and my bf, but he doesn't care what he looks like. XD He eats and doesn't gain. b*****d.

I've been wanting to go on during the week, but by the time I get home, change and eat, it's almost 4am and I gotta sleep. D;
I hate mandatory overtime. I don't have a life. </3

Yeah, no babies. Blegh. >u<

Oh, that's good you have off! biggrin
We should just exchange numbers~ 8D

And it was okay, glad it's the weekend. =w=
Ryoka Saphron Report | 09/30/2016 10:53 pm
Ryoka Saphron
Yeah she's back working with me. She's always in pain and the doctors left 30+ staples in her breast, which causes more pain. She was also in a car accident a few years back, has a metal pipe in her throat now. Yeah, she's falling apart. But she has to work because they won't give her disability. What a shitty world we live in. Yeah, hoping so. =/

Mostly because I'm not Christian. I'm Catholic, which I thought was the same. BOY WAS I WRONG!
And because he didn't tell her that I was an online friend and at the time I was in Jersey on vacation and my parents took me to his house to meet him for the first time.
She was home at the time and flipped out, supposedly. That we were trespassing on her property. But if he woulda TOLD her from the start, we wouldn't be in this mess and she doesn't trust me.
I was open with my parents from the start, but I get the s**t end of the stick.
And his dad and his dad's bf welcomed me with open arms, basically. They let me spend the weekend, they said I could move into their house.. all this stuff. So I think they like me. XD
Yeah, my bf is not a man yet. Hope he gets there.

Me too. When my dad died she messaged me right away and when we saw each other on the day of the funeral, we both burst out in tears.
Oh s**t... I'm sorry. D: Why would she say that!? I thought my friend that I am friends with again was using me, too. That's why I ended the friendship and told her that when she finally grows up, to start talking to me again. I didn't exactly want to rekindle our friendship the way we did, but maybe it was better? I don't know..
Yeah, serves her right. Don't you love a happy ending? 4laugh

XD If it helps. My lead at work always tells us he's going home to smoke a bowl. lol

What kind of toy? o3o And what did you get him? Fleshlight?
I hate skinny people who say they're fat. I'm 230 pounds, I'm fat, not you. D<
He needs to give it up more and he'll lose this "weight" he's talking about~

I understand. I do it too. D:
I'm glad you're moving past it!

Bleh, babies. I don't understand why everyone feels the need to procreate. Honestly it's just making the world worse.
I can't stand kids. =_=

I responded! How was your week!? heart
Ryoka Saphron Report | 09/24/2016 5:53 pm
Ryoka Saphron
Well, my friend got breast cancer while working there. Only problem is, cancer is on both sides of her family, and she smoked. So who knows if she definitely got it from there..
Everyone gets sick in there, and they cough all over. >:l I hate it. No one's filed any lawsuits against them that I know of.

Just with his mom and sister. They both don't like me.
I've met his dad's side of the family, even his dad's bf's family. And he has met my parents and brother.
And yeah, once he gets a job and becomes more stable with money and stuff. But who knows how long that will be.

Yeah, I always loved going online to talk to him. XD
Aw :3 I only have my bf and a friend irl I've known a really long time. Even though we didn't talk for a few years because of a stupid argument, we got over it and are friends again. heart

And yup, just working and sleeping and pooping. Oh, and eating. That's about it. lol XD
Hby? How's everything going?
Ryoka Saphron Report | 09/18/2016 8:39 pm
Ryoka Saphron
You definitely could! heart
Ohh, then it didn't cut off. I didn't know if the comments did that after writing so much, that's what I ended my comment with. XD
Yes, let's not lol

It sucks because the masks that are available to us are s**t. We can't breathe out of them and our faces start sweating. And when we sometimes DO wear a mask, a first shift supervisor tells us to take them off, because we're scaring the other employees. This dust can cause cancer, yet they don't want people wearing masks, or even give us adequate ones to wear. =_=

Thank you, I wish it everyday. ;_; I'm saving money for a move one of these days! D<
He's open with me, but not with his family, that's the problem.
But yeah, I've known him since I was 13, so we've been talking for 10yrs. XD
That sounds like such a long time... o-o'
Ryoka Saphron Report | 09/17/2016 6:24 pm
Ryoka Saphron
Everyone I work with knocks Jersey, they say it's a s**t hole. But I've been there on vacation numerous times, and I love the beach cities. I've only been one other place in Jersey and that's my bf's dads house. XD But that's a nice neighborhood, too. Guess it depends on where you go there..
Damn, I thought you were my age. o.o Close, but still..
Hm... maybe you're right. I guess these things happen. People grow up and want to leave the nest, I'm just worried about him. =/
It's fine, I was actually gonna comment you again. XD Cause I was like "She hasn't responded to meeee... ;~; She's probably busy, don't bother her! -smack-" and then you replied so yay emotion_kirakira
I enjoy it, also~<3
Yeah, I'll just have to wait and see what happens. Seems I'm stuck here for now, working and saving money.

Annnnd my job is.. ceramic pieces. Not like mugs or bowls, that would be nice. We finish pieces for airplanes and medical parts. I just got a pay raise in January when I got my first yearly review. I didn't know what the ******** was going on, because no one told me. XD But it's a job where I sit all night and work on parts, so it's not as strenuous as a standing job, but this mandatory overtime every week is making me physically sick. @.@'

I still haven't been able too, but I'm pretty much over being embarrassed around him.
We've showered together a handful of times, so it's nice to be open around each other like that.
Sometimes I think I'm TOO open with him, but he doesn't seem to mind. XP
Just hope I can see him more often in the future =_='

Oh, I'm sorry... ;x
Well, maybe you'll get closer now that you live farther away. People appreciate things more when they're gone/out of reach. I know I do...
But ahhh! Your text cut off after you said you understood how being a slum feels, which makes me think my text cut off on my comment as well. oxo' Uh oh...
Ryoka Saphron Report | 09/04/2016 10:55 pm
Ryoka Saphron
It's okay, I paste your stuff and forget to delete it sometimes, too. XD It happens

And Jersey... aaahhh, the beaches, the salty sea air... it's home to me. heart
Just south Jersey, I haven't been to many other places in Jersey. ^^;
Whaaa? I'm 23, aren't you my age?
Yeah.. my brother wants to move by himself, but I feel bad leaving my mom alone. Even if she says she'd be okay living as a beach bum, I still worry.
We were tight knit before and after my dad died, but recently it's unfolding slowly, and I'm trying to keep it together.

Well then that's decent. That's what I made when I worked through the temp agency.
Since I've been hired on through the company I've went from $10/hr, to $12something/hr. I think like $12.44 or something like that.
That's good you can get more hours.

He sounds like a tease, and I'd jump his a**. >:l
You should walk around nude! I'd LOVE to walk around nude, but if I were with my bf, he'd jump me. ;o;
Well, if it does it for you, then enjoy it! XD

Damn, I know what you mean. If I'm not cleaning something at home it's my workspace at my job.

So... your parents aren't worried about you? nor your sister?
My dad wouldn't even let me close my bedroom door when I had my then boyfriend at the time over. I was younger, but still. lol
Just from being raised like that, I don't know why they wouldn't call a few times a week, or even everyday. =/

Yeah yeah~! I hate that process as well. XD
Or if you have a deviantart account you can just tell me your username and I can search it up on that. :3

Yeah, things are okay. I don't really know how to describe it.. I think I'm just in a slump.
Ryoka Saphron Report | 09/04/2016 12:10 pm
Ryoka Saphron
Depends on where you look for a job, and surprisingly, the rent gets lower in the fall/winter seasons. Only in the summer it's peak.
And I don't have anywhere else I want to go. I really love Jersey... even though everyone else hates it. XD
It's where I spent some summers with my family, so it's just special to me.
And my brother just turned 20, so he's a big boy now working at Burger King. He loves it there so it's good for now. :3 I think he's gonna help with car insurance when we pay it next.

Yeah, some people are like "When are you going to move out?" but honestly, I don't think I could afford it on my own. =/
It does help the financial situation a lot, and I don't want to live alone. D: I'm a scardey cat >~<'

That's good you got more hours! How much do you get paid hourly? (If you don't mind me asking)

Oh, I'm sorry to hear that. sad
I'd be banging everyday! D8
I'm sorry. </3

Wow... my mom calls me everyday before work.
I get annoyed because we don't really talk about anything most of the time, but I shouldn't take it for granted. v.v'
I'm sorry, I'll talk to you! ;3;

Oooohhhh, you draw? o:
I wanna seeeee!

I'm not sure, do you think it would be better if you lived with either or?
Kitties are always a nice addition, except when they puke. XD

But eh, we're okay.

And Happy Labor Day to you, too!
Yes, I have Monday off, thank God!
But some other people I work with have been working all weekend, they didn't shut the plant down.
Glad they didn't ask me to work lol I'd tell them ******** no. XD

Do you have Monday off, too? c:

(This is probably the longest comment I've ever made. O_O)
Ryoka Saphron Report | 08/27/2016 8:31 pm
Ryoka Saphron
It's alright, I completely understand!
I don't usually log on here til the weekend anyway. c:
Yeah, I try my best.. v.v'
That still sounds like a nice job, in a way. Even if you can't help all of them, you can still some. That's a good thing in itself.

And my mom has a job with the government. She tried transferring to Jersey, where we want to go, but they didn't accept her in that office.
It just sucks because living down there, is more expensive than where I live now. I'd never be able to make it on my own down there, so it would be pointless to look now.
I want to be financially stable. I'll probably live with my mom forever. XD She's cool with it though. lol

Eh, I'm okay. Just work and sad sometimes, but it normally passes.
Maybe there's something wrong with me. o-o;
But I'm getting by. That's all I can do.

How are you? How's work and the bf?
Ryoka Saphron Report | 08/20/2016 8:34 pm
Ryoka Saphron
I see. =/ I don't know how you do it.
My lady friend at work was homeless for a year or so, and when she went to places that help, they said they couldn't.
That, or they didn't have anything to give. She's still struggling, but I try to help her and her family the best I can. >_<'

Putting in a lot of hours?
Eh, been kinda down. Work sucks, I wanna move.
Ryoka Saphron Report | 08/17/2016 12:10 am
Ryoka Saphron
That's cool. Sounds like a heart warming job .

And I hope he grows up = _ =
How are ya ? :3
Ryoka Saphron