it's madam tupyn, yo

Madam Tupyn's avatar

Last Login: 09/24/2016 5:18 pm

Registered: 07/11/2008

Gender: Female

Birthday: 11/07

what this old goat likes to wear, yo

WHO VISITS TUPYN, yo

 

a little about this old goat, yo

My name is Madam Tupyn.
People call me "Tuppy" for short.
Age- 20
Status- Happily taken
Occupation- I am my own being
Everyone has their little secrets.
And I have mine.
سلام

-Madam Tupyn



PS: I ABSOLUTELY LOVE AVI ART!! I always have spare gold. Message me if you're interested. If I absolutely love love love what you draw, I tip.

Check out my store! Haggling prices are my forte, I go the lowest of lows, always changing, always something new!

User ImageWelcome to Madam Tupyns Haggle Shop~
She sells everything as low as it gets, but she is very compliant if you need something knocked down a little lower.
Just PM her, do not be shy!

No nos:
She does not trade items for items
If you PM her with a price, a little haggling as gone through, she will give you a set price, and that will be the final offer, whether you like it or not.

She is always appreciative with her customers~

If you please her, she might shoot a friend request your way.
Just the way she is

Enjoy looking around!

Ring the bell if the service was to your liking~User Image

 

View Store

<3

Comments

View All Comments

Ryoka Saphron Report | 09/24/2016 5:53 pm
Ryoka Saphron
Well, my friend got breast cancer while working there. Only problem is, cancer is on both sides of her family, and she smoked. So who knows if she definitely got it from there..
Everyone gets sick in there, and they cough all over. >:l I hate it. No one's filed any lawsuits against them that I know of.

Just with his mom and sister. They both don't like me.
I've met his dad's side of the family, even his dad's bf's family. And he has met my parents and brother.
And yeah, once he gets a job and becomes more stable with money and stuff. But who knows how long that will be.

Yeah, I always loved going online to talk to him. XD
Aw :3 I only have my bf and a friend irl I've known a really long time. Even though we didn't talk for a few years because of a stupid argument, we got over it and are friends again. heart

And yup, just working and sleeping and pooping. Oh, and eating. That's about it. lol XD
Hby? How's everything going?
Ryoka Saphron Report | 09/18/2016 8:39 pm
Ryoka Saphron
You definitely could! heart
Ohh, then it didn't cut off. I didn't know if the comments did that after writing so much, that's what I ended my comment with. XD
Yes, let's not lol

It sucks because the masks that are available to us are s**t. We can't breathe out of them and our faces start sweating. And when we sometimes DO wear a mask, a first shift supervisor tells us to take them off, because we're scaring the other employees. This dust can cause cancer, yet they don't want people wearing masks, or even give us adequate ones to wear. =_=

Thank you, I wish it everyday. ;_; I'm saving money for a move one of these days! D<
He's open with me, but not with his family, that's the problem.
But yeah, I've known him since I was 13, so we've been talking for 10yrs. XD
That sounds like such a long time... o-o'
Ryoka Saphron Report | 09/17/2016 6:24 pm
Ryoka Saphron
Everyone I work with knocks Jersey, they say it's a s**t hole. But I've been there on vacation numerous times, and I love the beach cities. I've only been one other place in Jersey and that's my bf's dads house. XD But that's a nice neighborhood, too. Guess it depends on where you go there..
Damn, I thought you were my age. o.o Close, but still..
Hm... maybe you're right. I guess these things happen. People grow up and want to leave the nest, I'm just worried about him. =/
It's fine, I was actually gonna comment you again. XD Cause I was like "She hasn't responded to meeee... ;~; She's probably busy, don't bother her! -smack-" and then you replied so yay emotion_kirakira
I enjoy it, also~<3
Yeah, I'll just have to wait and see what happens. Seems I'm stuck here for now, working and saving money.

Annnnd my job is.. ceramic pieces. Not like mugs or bowls, that would be nice. We finish pieces for airplanes and medical parts. I just got a pay raise in January when I got my first yearly review. I didn't know what the ******** was going on, because no one told me. XD But it's a job where I sit all night and work on parts, so it's not as strenuous as a standing job, but this mandatory overtime every week is making me physically sick. @.@'

I still haven't been able too, but I'm pretty much over being embarrassed around him.
We've showered together a handful of times, so it's nice to be open around each other like that.
Sometimes I think I'm TOO open with him, but he doesn't seem to mind. XP
Just hope I can see him more often in the future =_='

Oh, I'm sorry... ;x
Well, maybe you'll get closer now that you live farther away. People appreciate things more when they're gone/out of reach. I know I do...
But ahhh! Your text cut off after you said you understood how being a slum feels, which makes me think my text cut off on my comment as well. oxo' Uh oh...
Ryoka Saphron Report | 09/04/2016 10:55 pm
Ryoka Saphron
It's okay, I paste your stuff and forget to delete it sometimes, too. XD It happens

And Jersey... aaahhh, the beaches, the salty sea air... it's home to me. heart
Just south Jersey, I haven't been to many other places in Jersey. ^^;
Whaaa? I'm 23, aren't you my age?
Yeah.. my brother wants to move by himself, but I feel bad leaving my mom alone. Even if she says she'd be okay living as a beach bum, I still worry.
We were tight knit before and after my dad died, but recently it's unfolding slowly, and I'm trying to keep it together.

Well then that's decent. That's what I made when I worked through the temp agency.
Since I've been hired on through the company I've went from $10/hr, to $12something/hr. I think like $12.44 or something like that.
That's good you can get more hours.

He sounds like a tease, and I'd jump his a**. >:l
You should walk around nude! I'd LOVE to walk around nude, but if I were with my bf, he'd jump me. ;o;
Well, if it does it for you, then enjoy it! XD

Damn, I know what you mean. If I'm not cleaning something at home it's my workspace at my job.

So... your parents aren't worried about you? nor your sister?
My dad wouldn't even let me close my bedroom door when I had my then boyfriend at the time over. I was younger, but still. lol
Just from being raised like that, I don't know why they wouldn't call a few times a week, or even everyday. =/

Yeah yeah~! I hate that process as well. XD
Or if you have a deviantart account you can just tell me your username and I can search it up on that. :3

Yeah, things are okay. I don't really know how to describe it.. I think I'm just in a slump.
Ryoka Saphron Report | 09/04/2016 12:10 pm
Ryoka Saphron
Depends on where you look for a job, and surprisingly, the rent gets lower in the fall/winter seasons. Only in the summer it's peak.
And I don't have anywhere else I want to go. I really love Jersey... even though everyone else hates it. XD
It's where I spent some summers with my family, so it's just special to me.
And my brother just turned 20, so he's a big boy now working at Burger King. He loves it there so it's good for now. :3 I think he's gonna help with car insurance when we pay it next.

Yeah, some people are like "When are you going to move out?" but honestly, I don't think I could afford it on my own. =/
It does help the financial situation a lot, and I don't want to live alone. D: I'm a scardey cat >~<'

That's good you got more hours! How much do you get paid hourly? (If you don't mind me asking)

Oh, I'm sorry to hear that. sad
NO ONE ELSE IS HOME, AND NO SEX!?
I'd be banging everyday! D8
I'm sorry. </3

Wow... my mom calls me everyday before work.
I get annoyed because we don't really talk about anything most of the time, but I shouldn't take it for granted. v.v'
I'm sorry, I'll talk to you! ;3;

Oooohhhh, you draw? o:
I wanna seeeee!

I'm not sure, do you think it would be better if you lived with either or?
Kitties are always a nice addition, except when they puke. XD

But eh, we're okay.

And Happy Labor Day to you, too!
Yes, I have Monday off, thank God!
But some other people I work with have been working all weekend, they didn't shut the plant down.
Glad they didn't ask me to work lol I'd tell them ******** no. XD

Do you have Monday off, too? c:

(This is probably the longest comment I've ever made. O_O)
Ryoka Saphron Report | 08/27/2016 8:31 pm
Ryoka Saphron
It's alright, I completely understand!
I don't usually log on here til the weekend anyway. c:
Yeah, I try my best.. v.v'
That still sounds like a nice job, in a way. Even if you can't help all of them, you can still some. That's a good thing in itself.

And my mom has a job with the government. She tried transferring to Jersey, where we want to go, but they didn't accept her in that office.
It just sucks because living down there, is more expensive than where I live now. I'd never be able to make it on my own down there, so it would be pointless to look now.
I want to be financially stable. I'll probably live with my mom forever. XD She's cool with it though. lol

Eh, I'm okay. Just work and sad sometimes, but it normally passes.
Maybe there's something wrong with me. o-o;
But I'm getting by. That's all I can do.

How are you? How's work and the bf?
Ryoka Saphron Report | 08/20/2016 8:34 pm
Ryoka Saphron
I see. =/ I don't know how you do it.
My lady friend at work was homeless for a year or so, and when she went to places that help, they said they couldn't.
That, or they didn't have anything to give. She's still struggling, but I try to help her and her family the best I can. >_<'

Putting in a lot of hours?
Eh, been kinda down. Work sucks, I wanna move.
Ryoka Saphron Report | 08/17/2016 12:10 am
Ryoka Saphron
That's cool. Sounds like a heart warming job .

And I hope he grows up = _ =
How are ya ? :3
Ryoka Saphron Report | 08/14/2016 5:52 pm
Ryoka Saphron
Ohhh neat o:
Everything pushes religion in one way or another I guess =/

I want to, but idk.. if he grew up then yeah I could see it.
Ryoka Saphron Report | 08/13/2016 9:08 pm
Ryoka Saphron
Eh, it wasn't special this year .
That's nice! Enjoy it
That sucks, what kinda job?
Good for you! heart
 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
AKaii-Bra
Moshly
-ii-Tara-ii-
Raeria
Ryoka Saphron