About

Angels on the sideline,
Puzzled and amused.
Why did Father give these humans free will?
Now they're all confused.




I'm Serenity.
19.
Engaged.
Enjoys role playing, reading, art, and video games.
I love music & poems/sayings.
I post them a lot, and put them on my sig/profile.

If you know a song/band/artist I post, lemme know. smilies/icon_smile.gif


And neither the angels in Heaven above
Nor the demons down under the sea
Can ever dissever my soul from the soul
Of the beautiful Annabel Lee;

Friends

Viewing 12 of 22 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

abaeze

Report | 09/27/2013 11:16 am

abaeze

I'd much rather be genuinely in love with someone than have money. P:

Punch him in the THROAT.
That sucks, man. ); Can't you report him for that?
I haven't looked too much into Obamacare. I'll have to read about it.

Have you tried Amazon? They're hiring for at-home call center job stuff right now.
abaeze

Report | 09/26/2013 7:39 pm

abaeze

Ohh, well I understand why he made so much then!

Ugh, I got chills from that. xD;

Oh, just sort of like DSHS? Or something else?
I need to apply for medical stuff. ): Got a blood test the other day and had to pay $106 for it.

They dooo. Well, it doesn't totally help that one of our cashiers is out on bed rest, so they have to divide up shifts between three people. And one of them needs less hours because she's in school.
But it sucks, hahaha. They paychecks are nice, though.
abaeze

Report | 09/26/2013 11:29 am

abaeze

Well, sign me up for whatever his grandpa did!
If he wants to look for another job too, I'm pretty sure ACE will be hiring soon for seasonal work. We also may be looking for a cashier since we're down to three and are worked hella hard. >:U

True. xD Not to mention I'd be like "ohhh....sexy time...yeah, haha...yeah. p***s...yeah."

Aw. ): Are you going to see anyone about it? And I forgot if you're going to cbc or not.
Probably just a cold. It just feels a lot worse since I don't get a lot of breaks between work and such.
abaeze

Report | 09/25/2013 9:12 pm

abaeze

$75 an hour? Jesus, that's more than I make in a day. ):
Hopefully he's able to get a job in the union!

Looool. I think I'll just skip to being a gold digger. P: So much easier.

Life is lifey.
Just sort of happening, I guess. How about you for?
Can you tell I'm sick and tired, haha.
abaeze

Report | 09/24/2013 12:40 pm

abaeze

Ah, yeah? ):
Well hopefully you can get the disability. And working in the union is actually a really great idea! They get paid a lot, I think.
A few of my co-workers were thinking about switching to that because of it.
abaeze

Report | 09/23/2013 11:06 pm

abaeze

Thanks. (:
I hope so too, hahaha.
How's your job search going?
abaeze

Report | 09/22/2013 8:06 pm

abaeze

I get a day off. :'D
abaeze

Report | 08/21/2013 10:39 pm

abaeze

Want my fluttershy hat thing?
KimCare

Report | 07/23/2013 5:53 pm

KimCare

I suggest either subscribing to the topic or - if you prefer - I can tip your post each time I reply to let you know when I've updated the RP?
KimCare

Report | 07/11/2013 9:36 pm

KimCare

http://www.gaiaonline.com/forum/invitation-only-rp/seventh-year-slow-boil/t.86849763/
For the HP OC.

Signature

And neither the angels in Heaven above
Nor the demons down under the sea
Can ever dissever my soul from the soul
Of the beautiful Annabel Lee;


Angels on the sideline,
Puzzled and amused.
Why did Father give these humans free will?
Now they're all confused.