About

Stay tuned for further developments.

Friends

Viewing 12 of 18 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

xcrimsonlegendx

Report | 09/30/2015 8:31 pm

xcrimsonlegendx

Naw, was level 1. sweatdrop
xcrimsonlegendx

Report | 09/30/2015 3:49 pm

xcrimsonlegendx

Woah! Thanks! heart
birb sage

Report | 09/30/2015 2:42 pm

birb sage

Cute kin u made!
prada pizza

Report | 08/31/2015 5:34 pm

prada pizza

ahh okay, thank youu! <3
ill try and get some work on it done and try
and squeeze some more feedback outta you
heart heart heart heart
l3lossoms

Report | 08/30/2015 5:14 pm

l3lossoms

shadjgef

the curls are whats giving me problems the most
the two in the front are kinda finished but idk if it should look like.... that
like just some kinda long doodoo
l3lossoms

Report | 08/30/2015 10:27 am

l3lossoms

Well, it isn't too late. Those alien eyes are very well done. <3

Yeeeeah. I've been having more fun with pixel art than the drawing/painting stuff.
Probably because I have a better sense of what I'm doing.
Hey, would you mind if ask for an opinion on a piece?
l3lossoms

Report | 08/29/2015 10:54 pm

l3lossoms

Oh god, the n***s. I'm not a huge fan of it. ; u;
I dont wanna be that person whos like: OMG RECOLOR 1862 WUZ SO MUC BETTER. LOOK AT MY ANGELIC HALLOOLOLOLOLOL
But it was definitely better in the early days of it.

OMG DO I REMEMBER THAT?
I THINK I DO, WAIT NO I LIED
I PROBABLY DONT, BUT I WISH I DID
l3lossoms

Report | 08/29/2015 9:26 pm

l3lossoms

omg wow I never knew.
Did you ever post there? I hung around the GD for a long while before the community became...... toxic.

Well dang, you sure know how to move up lol
Aye go add prada pizza, thats prob gonna be my new account
l3lossoms

Report | 08/29/2015 4:33 pm

l3lossoms

Ahhh, same for me too actually. I used to visit another avatar site called recolor.me but I got tired of it and now I'm back here ahah

If I remember correctly you were sorta on the gaia team.. right?
Or you were atleast friends with alot of them?
l3lossoms

Report | 08/28/2015 1:03 am

l3lossoms

omg wow you're still here

oh same same, you are too kind ; u;
and np, your style is really nice <3

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.