Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 452 comments

kidmenyss's avatar

Report | 09/12/2014 5:59 am

kidmenyss

niiccee
kidmenyss's avatar

Report | 09/11/2014 2:40 pm

kidmenyss

Nice avi man
Melethlor's avatar

Report | 09/11/2014 1:51 pm

Melethlor

Interesting outfit you got going there Jaku x3
Hacho's avatar

Report | 09/10/2014 4:32 pm

Hacho

Ahah yeah. But I haven't heard the meaning behind your nickname.

Ohhhh! I'll have to look into her~
Cherry LoMato's avatar

Report | 09/10/2014 6:31 am

Cherry LoMato

mrgreen
Hacho's avatar

Report | 09/09/2014 9:57 pm

Hacho

Yeah lol. My friends call me hacho a lot and I was like I'm so gonna change my gaia name to that
And my friend changed her name and she was like do it. Become the hacho lol
So I did. Ahah

Hm.. I just want to look more into the game. I think there's this fox character????? I don't know but I really liked her design aha
Cherry LoMato's avatar

Report | 09/09/2014 9:29 pm

Cherry LoMato

bien bien y usted?? 3nodding
Hacho's avatar

Report | 09/09/2014 7:24 pm

Hacho

Omg I changed my name just so you know aha
e v e
Hacho's avatar

Report | 09/09/2014 3:58 pm

Hacho

Oh gosh.. I'm sorry.. :c that sounds tough. What game?
Ah, just a bunch of things but I'm fine aha
Hacho's avatar

Report | 09/09/2014 3:37 pm

Hacho

Oh my gosh aha
My lowest price is 10 bil.
Ahah jk jk.
I've been stressed and crying and not too good.
And you?
Hacho's avatar

Report | 09/07/2014 4:30 pm

Hacho

Ah, I see.
That can cause some conflict. But my zodiac sign is a Scorpio. My Chinese sign is a ram. Haha
I'll have too look up what mine is. Sounds pretty interesting.
Hacho's avatar

Report | 09/07/2014 4:03 pm

Hacho

Aha oh gosh! I usually cry when my anxiety is off the charts and my mind goes blank and it's just horrible really...
Hmm~ an interesting thought! I never really thought about it, to be honest.
Where I stand? Liiikkeeee what zodiac I am?
Hacho's avatar

Report | 09/07/2014 3:52 pm

Hacho

Oh, I've got a ton of anxiety... it's horrible really. I get nervous to the point where I start crying. Like this thing I'm going to in a few days.... I've already cried over it..
Ah, I tend to talk to myself about things so I don't think that's weird!
Sometimes I would even answer myself ahah
Hacho's avatar

Report | 09/07/2014 2:10 pm

Hacho

Mn! There's no interest that this site holds any more unless I'm talking to my friends ahah
Yeah, I have a very small friend circle because I get so nervous and shy around people and I get so much anxiety.. it's bad. I even have a hard time at job interviews.. and people get mad at me for it.
Ah, you already gave me so much! u v u I just want my things to sell so I can get L's Sketchbook before it goes up again
-nuzzles
Hacho's avatar

Report | 09/07/2014 9:14 am

Hacho

Yeah, I haven't spent any money on here at all. I usually work for my things but it's harder now since I don't have a computer...
I talk to almost anyone too! But it's kinda hard when they are like oh don't talk to me cause your not expensive. Or your cosplay looks cheap and gross. Don't speak to me. Like excuse me. Sorry I'm not made of money.. jeez..
It's really dumb that people do that though. Gaia is for making friends, used to be. Now it's just buy and spend. Buy and spend. Not expensive, don't bother. It's pathetic. And I've been here since 05.
Ahh I try to have color coordinated avis, but sometimes I just toss junk on and roll with it. Ahah. I'm slightly introverted in rl, so I don't talk to people much other then my friends.
Hacho's avatar

Report | 09/07/2014 7:31 am

Hacho

Wah! e v e ! -giggles-
Oh, I see! I always donate too but then I always end up broke with nothing for myself. Haha
I'm surprised I'm still here really. But I usually just talk to my friends now.
Everything has gone to s**t and it's so stupid. Everything isn't even worth being here now unless you pay with real money. I don't have money for it. Plus, I think it's really dumb that if your avi doesn't look expensive, people won't talk to you. It happens to me all the time.
Monse9688's avatar

Report | 09/07/2014 12:05 am

Monse9688

-hugs-
Do say such things! I wish I knew how to make you happy.
What would make you happy? I could draw you something!
Monse9688's avatar

Report | 09/06/2014 11:46 pm

Monse9688

Of course!
Your avi got run through!!! DX
Poor thing, ruining such amazing style
Don't die amazing friend!!! >;
Monse9688's avatar

Report | 09/06/2014 11:42 pm

Monse9688

Of course!
Your avi got run through!!! DX
Poor thing, ruining such amazing style
Don't die amazing friend!!! >;
Monse9688's avatar

Report | 09/06/2014 11:22 pm

Monse9688

Woah! That's amazing!
I assure you my profile is dull and plain. Yours is completely neat and I love the colors.
-hugs-
I'm sorry to hear you're feeling down, I hope everything is okay
-kisses your cheek and smiles-
Please feel happy soon!
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games