Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 1021 comments

Recrafted's avatar

Report | 08/30/2015 11:11 am

Recrafted

H-hi Rob. emotion_kirakira
Im Princess Chan's avatar

Report | 08/27/2015 2:44 pm

Im Princess Chan

That's good to hear heart
Sounds like fun 4laugh
Im Princess Chan's avatar

Report | 08/26/2015 8:30 am

Im Princess Chan

How have you been!? emotion_kirakira emotion_bigheart
Sacred Miku's avatar

Report | 08/25/2015 9:26 pm

Sacred Miku

The song you put is catchy! Thanks for putting it up 3nodding
GodzlIIa's avatar

Report | 08/21/2015 3:56 am

GodzlIIa

You fail to understand even if i dont get one I make a new friend :3
there is no losing.
Plz I knew dang well I had no chance I was just bored lol
GodzlIIa's avatar

Report | 08/21/2015 3:49 am

GodzlIIa

Thats fine I understand I never took it personal.
Its a awesome item tho if asking for it is bad I am positive insulting you for it because it's expensive is really bad lol
that said I do want one but I am broke as fu o3o
and If I am going to bother you for it I much rather get to know you first.
GodzlIIa's avatar

Report | 08/21/2015 3:25 am

GodzlIIa

How is one supposed to reply with silliness if they cant :b
Perhaps I cant just take one but maybe I can earn one ovvo by being friends.
best part is you know full well I want something but up to you to choose regardless I wont harass you that's just rude.
Wankies's avatar

Report | 08/21/2015 12:02 am

Wankies


          it's an afircan term for dumbshits lol
          that's how i got my name becuz Die Antwoord

Milly v2's avatar

Report | 08/20/2015 8:01 am

Milly v2

You're welcome c:

How is you~
Milly v2's avatar

Report | 08/20/2015 5:14 am

Milly v2

Ooooo
I like your song .u .
I2ainy Days's avatar

Report | 08/19/2015 8:05 pm

I2ainy Days

Thank you T_________T
I2ainy Days's avatar

Report | 08/19/2015 8:02 pm

I2ainy Days

YOU'RE THE REASON WHY THIS MESS OF AN AVI HAPPENED
I2ainy Days's avatar

Report | 08/19/2015 7:51 pm

I2ainy Days

GOD BLESS YOUR SOUL ********
Strawberry Pandalaura's avatar

Report | 08/17/2015 3:46 pm

Strawberry Pandalaura

Ooooh thank you!
I can just stockpile gold then emotion_dowant
Though I really would be safer having someone hold my gold lol sweatdrop
I'm so bad with it rofl
Strawberry Pandalaura's avatar

Report | 08/17/2015 3:41 pm

Strawberry Pandalaura

Oh really? That sucks -.- that's even more expensive.

Oh no no no, I wouldn't sell my gifts, those would stay, I meant the other little items piled in my invo that I keep buying on these avi creation whims and wear the avi once.
Strawberry Pandalaura's avatar

Report | 08/17/2015 3:25 pm

Strawberry Pandalaura

Woot!
I think I'm gonna go through my inventory and sell everything that's not on my main three avi's.......not including gifts I've gotten if course......maybe, idk.

I really want to get a Verge Box but right now I'm at 265bil and I technically don't have that till I finish these commissions lol.

/flops/ why are those boxes so darn expensive?

Maybe it's not worth it. I mean, how many people would actually want a Berry doll?
Strawberry Pandalaura's avatar

Report | 08/17/2015 3:18 pm

Strawberry Pandalaura

Lol yeah when you changed to your pokemon trainer avi I kept missing you cause I'm used to your demon avi!

Oh! I was talking to......HyIia I think, and I was saying your headphones need to be recolored into Love Balls so I can have a pink pair!
Strawberry Pandalaura's avatar

Report | 08/17/2015 3:14 pm

Strawberry Pandalaura

*pandasnuggles*
So I've realized I'm not a CMYK girl.
I like pastels so much better.
Strawberry Pandalaura's avatar

Report | 08/17/2015 2:28 pm

Strawberry Pandalaura

Thank you ^ ^
Okie dokie!
Strawberry Pandalaura's avatar

Report | 08/17/2015 2:26 pm

Strawberry Pandalaura

Oh none sold thankfully.
That was the first think I did was go to my shop and cancel all once a friend texted and said I was naked sweatdrop
And then I checked my trades lol and nothing left the account.

But she'll have her satisfaction if they lock down my account -.-
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games