Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Only friends can add comments to this profile :P

Comments

Viewing 1 through 20 of 1129 comments

K i k i  H o r i z o N's avatar

Report | 09/30/2014 10:52 am

K i k i H o r i z o N

I haven't played much of Titanfall
I should, I have heard the same
Add me on XBL Virul3ntHoriZoN
emotion_bigheart
K i k i  H o r i z o N's avatar

Report | 09/30/2014 10:43 am

K i k i H o r i z o N

I haven't bought the game
I haven't made one cent since the 27th of last month
Medical leave =.=

I want it though. I hear its a shooter rpg/mmo thingy?

I have Halo and Titanfall and BO2 and Diablo 3 and a few other multiplayer games on XBL
I have MW 2 and 3 on PS3, I might have MW3 on XBL as well. not sure
K i k i  H o r i z o N's avatar

Report | 09/30/2014 10:32 am

K i k i H o r i z o N

I play PS3, XBL [360] and some PC
I have a laptop only so I am limited there

yew?
K i k i  H o r i z o N's avatar

Report | 09/30/2014 10:22 am

K i k i H o r i z o N

Yeah kinda
Finally getting tests

Side note, don't smoke.
I saw my x ray of my lungs.
******** that s**t

I feel like playing a video game

What should I play D;
K i k i  H o r i z o N's avatar

Report | 09/30/2014 10:15 am

K i k i H o r i z o N

Living in pain
Skipped on my pain meds the day before yesterday and went through crazy withdrawals all day
But yeah I took it and I feel a lot better.
I was unaware that they were highly addictive.

******** I never thought I would be subjected to this BS
K i k i  H o r i z o N's avatar

Report | 09/30/2014 10:07 am

K i k i H o r i z o N

Idk man D;
******** it though
How are you besides that?
K i k i  H o r i z o N's avatar

Report | 09/30/2014 10:06 am

K i k i H o r i z o N

Yeah but mine jusst started today D;
K i k i  H o r i z o N's avatar

Report | 09/30/2014 9:48 am

K i k i H o r i z o N

What the hell?!
I also have this achievement thing and when you click it, it just takes you to the My Gaia page
Yup Gaia is going to s**t
K i k i  H o r i z o N's avatar

Report | 09/30/2014 9:25 am

K i k i H o r i z o N

I cant use the url or img buttons on here.
Its pissing me off
K i k i  H o r i z o N's avatar

Report | 09/30/2014 8:57 am

K i k i H o r i z o N

What's wrong with you gaia D;
Crackers x3's avatar

Report | 09/30/2014 12:30 am

Crackers x3

Ello >: 3
l-Teddy-l's avatar

Report | 09/30/2014 12:00 am

l-Teddy-l

jus stop by to sa hi nig nog
starzXnight's avatar

Report | 09/29/2014 2:42 pm

starzXnight

glad to hear that you did well on your test ^^ what movie are you watching?
starzXnight's avatar

Report | 09/29/2014 11:31 am

starzXnight

i'm alright o: you?
lol idiots's avatar

Report | 09/28/2014 9:47 pm

lol idiots

wink wink wink
Minkne's avatar

Report | 09/28/2014 12:14 am

Minkne

Hey, nice butt emotion_yatta
Zafiro Silverland's avatar

Report | 09/27/2014 8:46 pm

Zafiro Silverland

Oh okis, I understand >w<
Zafiro Silverland's avatar

Report | 09/27/2014 8:42 pm

Zafiro Silverland

Oh you got me curious, I want to see which is the couple you are talking about whee
EMA-KOHAI's avatar

Report | 09/27/2014 7:48 pm

EMA-KOHAI

heyyy!!! whats up ??
l S0ULS l's avatar

Report | 09/27/2014 5:07 pm

l S0ULS l

I'm sick of everything... cry

people telling bs things and idk wht i ever did to them cry
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games