*ThInGs U wAnNa KnOw BoUt Me*

LOVE BUNNIES!!


emotion_smilies/icon_heart.gif Im pretty much an outgoin person...

emotion_smilies/icon_heart.gif I like to hang out w/my friends.....

emotion_smilies/icon_heart.gif I Like makin new friends.....

emotion_smilies/icon_heart.gif Both my sister & I have been part of the Gaian community for 5 years now & still loving being part of it.

emotion_smilies/icon_heart.gif& lil of this & a lil of dat.........*Nething else u want to know about me just ask *..........




Please do come in.......

*Welcome to my little store! You'll find a lil of everything here, so have a look around!*
User Image

 

View Store

 

:angelleft: Lilswtdarlingchix

avatar

Registered: 07/18/2007

Gender: Female

Occupation: Student......

* Fairies *






“The most wonderful of all things in life is the discovery of another human being with whom one’s relationship has a growing depth, beauty and joy as the years increase. The inner progressiveness of love between two human beings is a most marvelous thing; it can’t be found by looking for it or passionately wishing for it. It is a sort of divine accident, and the most wonderful of all things in life.”
-Sir Hugh Walpole


If you want your children to be intelligent, read them fairy tales. If you want them to be more intelligent, read them more fairy tales.
~Albert Einstein



And as the seasons come and go, here's something you might like to know. There are fairies everywhere: under bushes, in the air, playing games just like you play, singing through their busy day. So listen, touch, and look around - in the air and on the ground. And if you watch all nature's things, you might just see a fairy's wing.
~Author Unknown


ShOuT OuTs!!

View All Comments

koriandr 21 Report | 02/17/2012 4:52 pm
koriandr 21
Haha no problem. It happens smile What are you up to ?
koriandr 21 Report | 02/16/2012 8:59 pm
koriandr 21
Sweet! I'm just relaxing for the day... got yelled at by my boyfriend's mom so not too thrilled at the moment. razz
koriandr 21 Report | 02/16/2012 8:31 am
koriandr 21
No problem! Thank you for accepting the request. How are you?
TxTiNK Report | 01/19/2012 3:32 pm
TxTiNK
Thanks to you too! love your profile... and what you have to say! Have a Great Week!!
bloodykite Report | 01/13/2012 2:04 pm
bloodykite
No problem biggrin
Nina Susahara Report | 01/10/2012 4:04 pm
Nina Susahara
Not a problem thanks for having something i wanted
Venicio Report | 12/13/2011 7:18 pm
Venicio
You and I don't always fly...
...let me go I wanna fall...!



D'aww thank you much! biggrin <3<3


Deep into the dark...
...but I'll come back to you.
Aliss Von LockHart Report | 11/14/2011 2:10 pm
Aliss Von LockHart
Yay (:
So your good at Zomg but do you role play?

I could use a writing buddy on the forms XD
Krazym0nk33 Report | 11/12/2011 8:09 am
Krazym0nk33
Of course i mean on zOMG where else...we always fight at home so burning_eyes thats not different.....cuz i neeed your help xp sweatdrop emo and i...........WILL LOVE YOU FOREVER!!!! heart yum_onigiri yum_puddi yum_strawberry yum_strawberrypie ....YUMM IM HUNGRY NOW LOL emotion_omnomnom emotion_drool emotion_hug gaia_kittenstar
Krazym0nk33 Report | 10/28/2011 9:40 pm
Krazym0nk33
HEEEEEEEEEY SIIIIS HOW YOU BEEN WE SHOULD FIGHT TOGETHER ON HERE SOMEDAYS LOL heart xp whee wink surprised cool ninja xd 3nodding
 

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Dream Avi!


(`*•.¸(`*•.¸♥¸.•*´)¸.•*´)
♥«´¨`• && so this is what we call love && •´¨`»♥
(¸.•*´(¸.•*´♥`*•.¸´)`*•.¸)





 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
Krazym0nk33
Cool_Jess29

GOTTA LUV LIFE TO DA FULLEST!

emotion_smilies/icon_heart.gif !EVEN THOUGH U GROW UP, DON'T STOP BELIEVING!emotion_smilies/icon_heart.gif

My Love, my other half!

My lil sister and Best friend!