Light at Worlds End

Light at Worlds End's avatar

Registered: 07/03/2009

Birthday: 02/15

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

 

About

Welcome...I guess. Not much going on round these parts. If I bother showing up, I'm probably on an RP I'm clinging to.
I'm actually an alien but I look like a humanoid (easier sneak attacks that way).
I swing quickly between extremes of mood. It's a good thing I'm not a Sohma.
A lot of people ask what's wrong with me and I never know how to answer that haha.

I've read quite a few manga/hua/hwa and webcomics, watched very little anime, and listened to barely any music at all. Shocking that someone can survive without music, isn't it? There's a first for everything.

I also happen to lie a little too often for anyone's good.
Have fun figuring out if I ever tell you a truth.

Oh, here's my writing shop.
Check it out, will you?

eNjOy!

Comments

View All Comments

Caelum Caeleste Report | 04/06/2015 5:24 pm
Caelum Caeleste
I thank thee for thy git!!!! heart heart heart
owlsoulpumkin Report | 01/04/2015 12:03 pm
owlsoulpumkin

      So perceptive! ;D
Hopeful Wishes XD Report | 12/20/2014 5:22 am
Hopeful Wishes XD
Omg i saw thge last episode of Legend of Kora xp
Momma Mei Mei Report | 10/14/2014 11:07 pm
Momma Mei Mei
xp OMG ~ LMAO ~ Thank you for sharing that youtube video link "Ghost in the stall"!
I'm still laughing! rofl rofl rofl
Mercutioh Report | 09/02/2014 7:29 am
Mercutioh
CURSE YOU MEIRAAAAAAAAAAAAAA
Mercutioh Report | 09/02/2014 7:21 am
Mercutioh
(((╹д╹; ))) stay away from me
Mercutioh Report | 09/02/2014 7:11 am
Mercutioh
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

and yeah, your avi is no longer terrifying
Mercutioh Report | 09/02/2014 7:06 am
Mercutioh
why
CLOUDi_SENPAi Report | 08/26/2014 4:18 pm
CLOUDi_SENPAi
Trystyn: *creeps up on Zach and pounces on him again*

I'm redoing because my friend said it was too graphic lol
CLOUDi_SENPAi Report | 08/26/2014 3:48 pm
CLOUDi_SENPAi
huehuehueheuhuehueeuheueuueheuehue *rips out a piece of senpai's hair and squeals away like one of dem fangurls*

Signature

Quote me, bros and...girls.
I'm just your neighbourhood Snark Knight.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 2.40

Total Posts: 5089

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!