Lelouch1323 = Awsomness

Lelouch1323's avatar

Registered: 10/17/2010

Birthday: 03/21

What Im wearing

No items equipped.
 

About Mee (:

Hey Guys!! Welcome to my Profile smilies/icon_biggrin.gif

Name: Trystan Collard
Age: 14
Location:Canada - No stalkers >smilies/icon_sad.gif
Relationship status: Gaia Relationship: Single smilies/icon_wink.gif
IRL Relationship: Single ):

Im a nice guy to talk to, friendly but if you mess
with anyone I'm close too I will ******** rip you a new a*****e...
Through type xD but yeah not on here often sooo yeh smilies/icon_razz.gif

What im in to:

THE WALKING DEAD!!!!!! <--- smilies/icon_heart.gifsmilies/icon_heart.gifsmilies/icon_heart.gifsmilies/icon_heart.gifsmilies/icon_heart.gifsmilies/icon_heart.gifsmilies/icon_heart.gif

Music - Mariannas Trench, Paramore, P!NK, Ke$ha, Rob Zombie, Hollywood Undead.

Flimages c: - Anything Horror smilies/icon_smile.gif, Anything Disney

Video Game..ages.. - Resident Evil Franchiese, Modern Warfare

Comment b***h c:<

View All Comments

Sunny the Bright Report | 08/18/2012 2:26 pm
Sunny the Bright
Cool pro love Soul Eaters!!!!! cat_biggrin Krona is so CUTE!!!!! cat_xd Btw its been awhile you should medoo me. cat_wink
acpuppy10 Report | 07/15/2012 1:33 pm
acpuppy10
hey u want 100000000 gold then copy and past this on 10 profiles then press f4 log out and then log back in!
acpuppy10 Report | 07/15/2012 1:17 pm
acpuppy10
copy this to 10 profiles so you can get 10,000.000g it works im rich!!
II Dino Rave Time II Report | 05/01/2012 4:36 pm
II Dino Rave Time II
Epic avi. Just being a stalker and clicking on all of the suggested friends. xD
XDarkest_RosesX Report | 03/21/2012 1:34 pm
XDarkest_RosesX
Um...happy B-day!! ^-^
Toxic Muffin Tart Report | 02/04/2012 11:02 pm
Toxic Muffin Tart
-Blushes deep red- Can you go back to meebo. I talked to you then u loged off from it -Giggels-
Toxic Muffin Tart Report | 02/04/2012 10:54 pm
Toxic Muffin Tart
-Blushes- User Image <<<<< Meh <3 I dont think im that pretty
Toxic Muffin Tart Report | 01/30/2012 2:48 pm
Toxic Muffin Tart
Well ary chu just so purrdy! <3 lol User Image <3 Meh! <3
Toxic Muffin Tart Report | 01/22/2012 9:38 am
Toxic Muffin Tart
http://www.youtube.com/watch?v=Sw8pcxE6U9k I love Soul Eater!! <3
luiemule32333123 Report | 01/18/2012 6:26 am
luiemule32333123
Because not all girls have to look pretty.. I look alright....but your better....lol heart heart blaugh blaugh
 

Recent Visitors

 
luiemule32333123
XxXDark_Fox_ShadowXxX
Dramallamaxo
acpuppy10
The Original DJ Frozen
scar33
xXX_Dark Swan_XXx
Curry Spice
The Slapshot
juicefruit24
Xx_Soulja_xX
FleshWhore
ejckitty

COMMENT PLEASE!

All My BFF's

MY AWSOME COUSINS!!!!!