Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 41 comments

waIIow's avatar

Report | 07/28/2014 5:54 pm

waIIow

thanks
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
killermonkeymarquez's avatar

Report | 07/21/2014 12:46 pm

killermonkeymarquez

You're welcome. smile heart
sHellav0n's avatar

Report | 07/21/2014 11:35 am

sHellav0n

No problem! You had just what I was looking for♥ ^_^
7eo's avatar

Report | 05/27/2012 4:50 am

7eo

Yeah, this website so boring. Anyway, what kind of game do u like? RPG, RTS, FPS?
Aciniform's avatar

Report | 05/26/2012 11:58 am

Aciniform

Cool ^.^
Aciniform's avatar

Report | 05/25/2012 11:39 pm

Aciniform

Omigosh HelloDerex3? is that you? OMG hi! its cuteypie5560! remember me? i gave that membership!!!! biggrin long time no see! how you been?
7eo's avatar

Report | 04/12/2012 10:58 pm

7eo

Oo I see.
Umm... I'm not typical of talk active person. So, if you have any topic...plz say it.
I don't have any friend here. So, I need some one to talk to.
7eo's avatar

Report | 04/11/2012 10:30 pm

7eo

nice to hear that. So, what are you always doing in Gaia?
7eo's avatar

Report | 04/11/2012 2:31 am

7eo

eek So, you're really add me surprised
I didn't thought you adding me sweatdrop
Still Got Rice's avatar

Report | 03/19/2012 5:48 am

Still Got Rice

I still have my ears and tail emotion_yatta
Still Got Rice's avatar

Report | 03/18/2012 6:42 pm

Still Got Rice

LOL water you talking about? Bears and cats? xd
taio na lang's avatar

Report | 03/18/2012 4:01 pm

taio na lang

Sure. no prob. biggrin Thanks for selling! XD
Still Got Rice's avatar

Report | 03/12/2012 4:25 pm

Still Got Rice

I don't know how to do those things.... Oh and my drawing crashed DX I already finished the head too! But since that happened i got to get off and shower and do my math project which will consume most of my week emotion_donotwant
Still Got Rice's avatar

Report | 03/12/2012 4:22 pm

Still Got Rice

Draw art for like 10k each and you'll get 100k in a week... Plus some booty grab. ;D
Still Got Rice's avatar

Report | 03/12/2012 4:20 pm

Still Got Rice

Lol aren't your actions turning out good? And i'm kinda low on gold myself.... OAO;;; Oh and there was three people who donated to me <3 ;D Plus one of them was good friends.
Oh and i'm treating myself to avi art of myself! >///u///< -I'm drawing my beautiful avi- xD
Still Got Rice's avatar

Report | 03/12/2012 4:19 pm

Still Got Rice

Hey~ :3
Still Got Rice's avatar

Report | 03/10/2012 2:31 pm

Still Got Rice

Mehh i earned 1mil myself and the other 2mil was donated to me :3
Still Got Rice's avatar

Report | 03/10/2012 2:25 pm

Still Got Rice

I worked for 1mil and then people donated me 1mil well my good ole' friends. ;3
Still Got Rice's avatar

Report | 03/09/2012 7:00 pm

Still Got Rice

Sheesh girl i don't wanna make you give up but you'd need to actually try on some real avi's and you're like never doing art mostly... plus i think it will overwhelm you~ > ^ >;; Gold is not that easy in my eyes.... Even though i have like 2mil emotion_awesome
Still Got Rice's avatar

Report | 03/09/2012 6:53 pm

Still Got Rice

I searched it and saw no results D: and what exactly is the lowball?
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games