About


Bah, fix this crap later.


I'm crazy, artistic, & a metalhead - Chaos to the full extent.[/color=darkred]

Current Tunes :: The Last Goodbye by Black Label Society

<3 Rest In Peace Dusten </3

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

User Image
(I was attacked by the camera monster while eating chips = funny faces)

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

~LADYCHAOTIC'S HUG COUNTER~
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Give me more hugs? You know you want to!


User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Friends

Viewing 12 of 32 friends

Journal

Lady C.'s Chaotic Life

I write when I feel like writing, vent when I feel like venting and rant when I feel like ranting. Deal with it.


Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Guardian_Wolf

Report | 03/18/2010 12:00 am

Guardian_Wolf

Oh really XD that's good to hear haha.

Well my msn uses my facebook email which I'll pm you with. I'm on both pretty frequently because I'm hardcore like that =P

It really has been too long my dear.
Guardian_Wolf

Report | 03/13/2010 11:31 pm

Guardian_Wolf

OMG YOU'RE ALIVE! 8D

Miss you too dearie, hope things have been good for you too.

You have msn still don't you?

*Counterattack*
Guardian_Wolf

Report | 01/02/2010 3:50 am

Guardian_Wolf

Hope you had a happy new year stranger ;3

Miss ya *huggles* hopefully catch up soon eh?
Juliette BlackHeart

Report | 06/23/2009 10:19 pm

Juliette BlackHeart

MISSSS YOUUUUUUUUUUUUUUUU <3
Your_Morbid_Desire

Report | 06/18/2008 11:54 pm

Your_Morbid_Desire

Thank's for the purchase.

Have a great day!



~Morbid <33
Sthade

Report | 06/06/2008 9:21 am

Sthade

Blarg
The Lady Marian

Report | 03/03/2008 12:23 am

The Lady Marian

please vote for my avi in this weeks arena!

http://www.gaiaonline.com/avatararena/?mode=vote&postid=1137&key=56rgz6
Sthade

Report | 02/29/2008 2:52 pm

Sthade

You Should see my Profile now ^_^
SKANK flavoured fetus

Report | 02/20/2008 8:12 pm

SKANK flavoured fetus

Awww Thankies >.<
Guardian_Wolf

Report | 02/19/2008 9:38 pm

Guardian_Wolf

I've been so downhearted baby...


Hahaha, sounds like we have a lot to catch up on ;P I've just been going through uni as usual, I'm on my last year of my bachelors but I'm gonna go for a masters afterwards so yeah. Education is like SO much fun... XP I'm on msn a lot still if you ever want to roam around there again.



Awww.... I could NEVER forget someone as wonderful and special as you m'dear... ;D
Since the day we first met...

Signature

User Image
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Rest In Peace Dusten
gaia_angelleft gaia_angelright