About


I do not care who you are! If you ain't my BFFL you ain't for me! smilies/icon_wink.gif I LOVE YOU BRE!!! smilies/icon_heart.gifsmilies/icon_heart.gif

Friends

Viewing 12 of 18 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Annikou

Report | 04/22/2014 9:36 pm

Annikou

Is it really that cheap now? Wish I knew that a week ago when I has 200mil. Psht.
Annikou

Report | 04/22/2014 8:56 pm

Annikou

    •·.·´¯`·.·• ✿ Ahaha, yeah right. Those things are mega expensive. I'd have to spend real money to get one and I am broke.

Annikou

Report | 04/22/2014 8:47 pm

Annikou

    •·.·´¯`·.·• ✿ Panda Hat.... must pet... so fluffy..... I want one. ✿•·.·´¯`·.·•

iZip

Report | 04/22/2014 5:57 am

iZip

I did, sorry, I left you ~
iZip

Report | 04/21/2014 8:06 pm

iZip

I is tired ~
emotion_zzz emotion_zzz
Gambit2k

Report | 04/21/2014 10:35 am

Gambit2k

2.1b
Deus ex Pyrus

Report | 04/21/2014 12:27 am

Deus ex Pyrus

oh yeah, it's 12am for me so I can't really be doing any car stuff when I'm in bed and it's dark and quiet outside
Deus ex Pyrus

Report | 04/21/2014 12:18 am

Deus ex Pyrus

I...Urhm, I forgot what I said
Deus ex Pyrus

Report | 04/21/2014 12:06 am

Deus ex Pyrus

Ugh thanks for reminding me I just wanna learn car stuff right now xd
Deus ex Pyrus

Report | 04/21/2014 12:03 am

Deus ex Pyrus

Well my art program is lame (artrage) and I still am not comfortable with my tablet, so I do traditional stuff, graphite and color pencils and watercolor paintings. Also now I love scratch boards, which is basically a clay board of white, with a layer of black over and you scratch the black away with a tool to make ur art. I do things like animal type stuff on the boards, and on paper right now I am drawing a friends OC monster girl. Wouldn't say my style is anime ish, but idk what to call it.

Signature

QUESTING
Chicky Slippers
64,000,000 / ???

All Anons/Gifters have a "Thank You" post in my quest thread!