♣ Kuran Cross Yuuki ♣

avatar

Gender: Female

Birthday: 04/26

ocd

Some awesome stuff that i can't really get cause of inflation or broke

 

Hello and welcome to my profile ! smilies/icon_heart.gif huehuehue I'm happy.
I love anime ( and a little bit sprinkle of jpop ) At the same time I like kpop but mainly Running Man ! c: (Main purpose why I like Kpop)
I would love to accept all friend request and comments ~
I'll just stay with my lonely paradise until that happens ( . n . )
My favourite anime is Gintama,Fairy Tail and One Piece and so on but,it's more or less remembering what I have studied in History.
I don't have a kpop obsession but i do like B1A4. Got into Hey!Say!Jump! by a weeb v for some reason.
Into few Youtubers like Yuka Kinoshita,Dan&Phil,*tons of music channel* etc~


Animals | Anime | Doodle crap| Procrastinate | Shows

Status :uh..school.....
+PM me if there's anything that disturbs your soul

Friends IRL

MOE MOE PYON

Chats :D

View All Comments

royalevanilla_ Report | 01/04/2016 11:18 pm
royalevanilla_
fav part teachers kan bg kja blambak2 crying huhu
thank you. btw gambatteh !!u can do it 3nodding
masi orientasi ka?
royalevanilla_ Report | 01/04/2016 11:06 pm
royalevanilla_
hehe jgn stress sgt . kna study smart jak jgn study hard
tue yg kin stress kdg2. hehe ak lpsan stpm blaugh
dan masi menanti pggilan utk kursus rofl
Kimiko Ryugane Report | 01/03/2016 10:50 pm
Kimiko Ryugane
chau# heart heart
royalevanilla_ Report | 01/03/2016 4:56 am
royalevanilla_
contact tue contact jg tp x best .hangout bru best 3nodding
ouh chayo2 nxt yr spm dah kan .msti blh pny
royalevanilla_ Report | 01/02/2016 7:23 pm
royalevanilla_
haha ya tue kja lg nie hehe.thank you 3nodding
ah form brp ?? msti best dpt jmp best buddies
dah abis schl nie bosan xdpt jmp best buddies crying
nice to meet u too whee heart
royalevanilla_ Report | 01/02/2016 7:09 pm
royalevanilla_
haha ya tp ada pemandangan indah jg kan d sna.
tue la byk tmpt ak blum teroka nie crying
ah ak sda abis schl merdeka sda haha xd
royalevanilla_ Report | 01/02/2016 12:55 am
royalevanilla_
ah it's okay cuz i've a friend too that don't really
good in malay biggrin blum lg but my mum pnh la xd
klw ada msa nk jg pgi sna melawat tmpt2 menarik
royalevanilla_ Report | 01/01/2016 6:23 pm
royalevanilla_
laa dekatnya kta hehe. in which region?
royalevanilla_ Report | 01/01/2016 12:18 am
royalevanilla_
yup. 3nodding btw where are u from. I'm from sabah xd
royalevanilla_ Report | 12/31/2015 11:46 pm
royalevanilla_
thank you for accepting my friend request 3nodding
 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
Terumi Yumi
Kimiko Ryugane
Edellie
TomatoFlammesPotato
Pancake Desu
Hime AriEru
BlackCatBringerofDeath

Leave some comments ? <3

Join the Dark Side

Hi visitor