knight_in_shining

knight_in_shining's avatar

Gender: Male

Birthday: 05/22

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Wish List

 

About

Hi my name is a_night_4_u.

name:tyler
age:12
state:tennesse
i am straight
love:single
animals:sharks,tigers,and monkeys!
fav. color:white and black
fav. food:pizza and ice cream
sports:footall,baseball,soccer
when i grow up i would like to be a novalist(write books.)


Total Value: 4,984,059 Gold
[Item Information]

Item List:
Kanoko\'s Nightmares
Blue Lowtoppies
RuRu Kitty Plushie
Blue Heart Hairpin
Alternate Moira\'s Top
Fairy Wings

a dream avatar not for me but for my sis!!

this is mine!!


Comments

View All Comments

mikaylastar2 Report | 01/25/2011 2:23 pm
mikaylastar2
haha thx been along time rite im doin nofin u?
mikaylastar2 Report | 08/31/2010 12:00 pm
mikaylastar2
YA i just got dne it stinks do u
mikaylastar2 Report | 08/18/2010 11:32 am
mikaylastar2
oh lol me too ive been hanging wif my friends too
mikaylastar2 Report | 08/17/2010 6:01 pm
mikaylastar2
hey wat ya been up to latly havent talked to ya in a while
mikaylastar2 Report | 08/13/2010 12:58 pm
mikaylastar2
it doesnt matter i was just asking grouchy pants lol rofl
mikaylastar2 Report | 08/13/2010 12:54 pm
mikaylastar2
school starts agust 24 for us its getting so close!!!
mikaylastar2 Report | 08/13/2010 12:53 pm
mikaylastar2
have u been to the rally yet or not cuz u only have 1 friend and thats me!! lol
mikaylastar2 Report | 08/13/2010 12:52 pm
mikaylastar2
i like ur pro it looks better than it did lol soo do u like sharks cuz it was ur profile bakround b4!!! when does school start 4 u???
mikaylastar2 Report | 08/13/2010 12:09 pm
mikaylastar2
no problem
mikaylastar2 Report | 08/13/2010 11:27 am
mikaylastar2
cool yes yes i did lol!! and u goto profile brands.com

Signature

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 5

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
mikaylastar2

meh sis!