About

Konnichiwa! *bows* My name is Kitty, I'm 27 years old, a gal from Florida. I love music and poetry. And I also LOVE to role-play. Hope you like my profile. ^_^
Note: I don't accept random friend requests. I only do if I have talked to you or have role-played with you.

User Image

Is cosplaying:

Few Things about Me

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Yes, I'm a Charizard. Deal with it! cool

Games I have Completed
Fire Emblem: Path of Radiance
Fire Emblem: Radiant Dawn
Fire Emblem: Sacred Stones
Fire Emblem: Shadow Dragon
Pokemon Conquest
Persona
Persona 2: Innocent Sin
Persona 2: Eternal Punishment
Persona 3 FES
Persona 4
Persona Q: Shadows of the Labyrinth
Phoenix Wright Ace Attorney
Phoenix Wright Ace Attorney: Justice for All
Phoenix Wright Ace Attorney: Trials and Tribulations
Apollo Justice Ace Attorney
Ace Attorney: Investigations Miles Edgeworth
Ace Attorney: Investigations Miles Edgeworth 2
Phoenix Wright Ace Attorney: Dual Destinies
Phoenix Wright Ace Attorney: Spirit of Justice
Professor Layton and the Curious Village
Professor Layton and the Diabolical Box
Professor Layton and the Unwound Future
Professor Layton VS. Phoenix Wright
Final Fantasy X
Final Fantasy XII
World of Final Fantasy
Kingdom Hearts
Kingdom Hearts: Re:Chain of Memories
Kingdom Hearts II
The World Ends With You
Xenogears
Bravely Default
Bravely Second: End Layer
Valkyria Chronicles
Odin Sphere
Dragon's Crown
Catherine
Stella Glow
Lost Dimension
Trauma Center: Second Opinion
Trauma Center: New Blood
Trauma Team
Danganronpa: Trigger Happy Havoc
Danganronpa 2: Goodbye Despair
Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls
Okami
Okamiden
Tales of Phantasia
Tales of Destiny
Tales of Eternia
Tales of Symphonia
Tales of Legendia
Tales of the Abyss
Tales of Vesperia
Tales of Innocence
Tales of Graces
Tales of Xillia
Tales of Zestiria
Eternal Sonata
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
Fantasy Life
Yo-Kai Watch
Yo-Kai Watch 2 Fleshy Souls
The Last of Us
Beyond: Two Souls
Dark Souls
Legend of Zelda: Wind Waker
Legend of Zelda: Twilight Princess
Legend of Zelda: Skyward Sword
Dragon's Dogma Dark Arisen
Journey
Child of Light
Ib
The Witch's House
Mad Father
The Crooked Man
Mermaid Swamp
Blank Dream
The Cat Lady
Undertale

My Top 10 Favorite Anime
Blue Exorcist
Attack on Titan
Black Butler
Ouran High School Host Club
Fullmetal Alchemist Brotherhood
Hetalia
Durarara!!
Baccano!
One Punch Man
Samurai Champloo

My Top 10 Favorite Video Games
Fire Emblem
Persona
Bravely Default
Ace Attorney
Professor Layton
Undertale
Lost Dimension
Yo-Kai Watch
Pokemon
Danganronpa

User Image

Friends

Viewing 12 of 15 friends

Journal

Life of a Lonely Soul.

Don't ever forget. Wherever you go, I'm always with you.


Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

fuyuhiko kuzuryuu

Report | 02/24/2017 6:52 am

fuyuhiko kuzuryuu

yeah of course !! i might not have much time for games soon since i'll be picking up another job.. i'm not getting paid enough and i need an apartment asap >__<
ooh nice! i have both of p2 already! i wanna play p1 as well once i finish a few more games. i'm in the middle of beyond good and evil and half-minute hero rn which are pr short, but i'm terrible at them LOL
yeah, i understand! i reeeeally wanna play last window, but there's only a europe release of it and idk if there's an emulator for it yet :,(
how're you doing today btw!!?
fuyuhiko kuzuryuu

Report | 02/23/2017 7:55 pm

fuyuhiko kuzuryuu

ahh cool! i'll check it out and add you next time i pick it up!
i have copies of p1 and p2, just haven't gotten around to them yet cause i keep buying so many cheap games and never finishing them LOL i lit just bought ff tactics the war of the lions today on impulse cause it was $8
oo nice! i'll definitely be playing it then @u@
heck yeah! it's really nice cause back then i didn't have a DS so i could still play some games on there until i could save up money for them
fuyuhiko kuzuryuu

Report | 02/23/2017 7:25 am

fuyuhiko kuzuryuu

i know part of the reason it's so hard for me is cause i'm not leveled up too high, and neither are my monsters, so i'll have to grind a bunch but bluuuh
ahh that'd be great actually! i'd love the help! i definitely wanna get WoFF once i get my next paycheck!!! honestly though, i'm one of those people who likes playing all of the games in a series so that's part of why i got ff 1 & 2. i wanna see the origins of this great series. ♥
UGHGHH I KNOOOW i played p4 + p3 around the time it was announced, and soon i'm gonna play p2 cause i miss persona so much :,(
WAIT REALLY??? I DIDN'T KNOW THAT!! i'm so excited for this demo holy s**t!!!!
rrr there's this one site for emulating ds games, i know - i played 999/vlr on it a looong time ago - so i'm sure i could find one for the fe games since they're so popular! i def need an emulator for aai2 and i'll just watch someone play dgs if it's gonna take forever to translate >__<
fuyuhiko kuzuryuu

Report | 02/22/2017 9:07 pm

fuyuhiko kuzuryuu

oh yeah, i understand! i constantly pick up and put down ff explorers because the bosses are so hard! but it's also because i'm still really new to ff in general and don't know what i'm doing, LOL!! i actually bought ff 1 & 2 for my psp recently too cause i wanna start them from the beginning :^D
aw man! my gf has a ps4 which is the only reason i'd be buying the preorder version, lolol!! i hope it's still good regardless
stiiiill! thats so far away, and i dont like waiting :,(
yeah, i figured. i'll still look for a way to play it regardless, haha. there's probably emulators for it Somewhere
fuyuhiko kuzuryuu

Report | 02/22/2017 8:12 pm

fuyuhiko kuzuryuu

aw man, really??? is it a long game??
OH YEAH i keep forgetting that p5 comes out in two months LOL i gotta preorder the p5 deal on amazon really soooon
oh gosh, dr3 is coming out so late :,( it sucks
it's okay, lol i haven't either, but i def wanna get it cause i'm sure a bunch of good games will come out on it!
ahh i see! i liked awakening, but birthright/conquest was terrible.. the new fe heroes for mobile is pretty fun too!
i wanna buy the older games, but nowadays, they're so damn expensive.. ima wait to find them at $35 or lower before i get any
fuyuhiko kuzuryuu

Report | 02/22/2017 6:34 pm

fuyuhiko kuzuryuu

lmao, true that! i actually just bought a bunch of games for my psp for ~$30! i'm trying to raise enough money for rent/bills, food and games nowadays
aw noo! D: i understand though. is there a game you want coming out in april?
alsoo are you planning on getting the new nintendo switch when it comes out? i want to, along with the fire emblem game coming out for it!
fuyuhiko kuzuryuu

Report | 02/22/2017 6:28 pm

fuyuhiko kuzuryuu

hey kitty!
sorry i haven't been around lately, i recently got a job and it's been taking over my life >_<
how've you been doing!!?
animekittyninja-aka kiki

Report | 02/18/2017 8:32 am

animekittyninja-aka kiki

Yeah, but we'll be alright. We just have to power through it. We've been in worse situations and got through it together, so we can do it again.
animekittyninja-aka kiki

Report | 02/15/2017 5:43 am

animekittyninja-aka kiki

We're still in the apartment we've been in for the past 3 years or so. It's just that once the lease ends in a couple of months there is no "renewing one more year to save up". It sucks since we did our taxes this year and we owe about $2K to the government since-- even though I paid taxes on my paychecks-- I didn't pay "enough". =_=
Not so scary face

Report | 02/05/2017 7:05 pm

Not so scary face

xD you should write poetry! xD

Signature

PSN: GracefulSyrene | 3DS FC: Syrene 2466-2960-4608
Pokémon Friend Safari: Grass (Pansage, Gogoat, Petilil)
Animal Crossing New Leaf Dream Address: 5200-5204-4856
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.