Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 81 through 100 of 9525 comments

Momoka's avatar

Report | 09/11/2014 10:54 am

Momoka

Kitty whee *pounces on you and nibbles softly too* 4laugh heart
Shiro Nishida's avatar

Report | 09/11/2014 10:11 am

Shiro Nishida


        o hai der! :'D
L l X l E 's avatar

Report | 08/27/2014 8:10 pm

L l X l E

well i have threads named
Starfall
Inspiration
Starbox
Just fly
Eyecandy
Starcrosssed


lol
L l X l E 's avatar

Report | 08/27/2014 7:47 pm

L l X l E

haha yeah but thread names cant really be used for weeblys?
L l X l E 's avatar

Report | 08/27/2014 11:51 am

L l X l E

oh wow nice

i need to make a weebly..... sad
idk what to make the username
L l X l E 's avatar

Report | 08/27/2014 8:47 am

L l X l E

which oc?
L l X l E 's avatar

Report | 08/27/2014 7:29 am

L l X l E

it looks soo prettyyyyy *o*
L l X l E 's avatar

Report | 08/26/2014 8:05 pm

L l X l E

... i dont recognize your hair but its soooo shinnnyyyy *o*
Momoka's avatar

Report | 08/25/2014 1:00 am

Momoka

*huggles* ayah those two are my fav too from the rig *0*

They have been re coloring rest rung a lot but Gah too expensive to get x3
Botan neko's avatar

Report | 08/24/2014 7:26 am

Botan neko

Yikes till 8/9PM in the evening?! That is late @w@;;;
I finish 6 the latest, but get get home by 7ish if lucky!
All early mornings which is exhausting @w@;;;

Can't believe summer is almost over @o@
Feels like early winter here crying

I am a supervisor for 5 businesses of the same company x.x
All different location, different work methods, different business, so confusing!
2 are coffee shops, 1 is a baguette shop, 1 is a restaurant, the other is a food stand for charity.
I don't know how I manage, but I somehow do @o@
Momoka's avatar

Report | 08/21/2014 2:21 pm

Momoka

*chus Kitten* miaaah momo got lucky with the 25 pack i played with this month's rig whee got the pale from it emotion_kirakira heart

Sold some old stuff to buy the other winner items that have deflated whee


Gosh i love those remake/tailored items emo heart hopefully they will tailor more other items later
H0peh's avatar

Report | 08/21/2014 12:25 am

H0peh

heart
Yosh the Panda's avatar

Report | 08/19/2014 12:00 am

Yosh the Panda

Do it!! Then i don't have to log in to gaia anymore to talk to you rofl
Pm me your number and i'll pm you mine <33
iiSaiyu's avatar

Report | 08/18/2014 6:31 pm

iiSaiyu

User Image

Nah not really still searching for a new job, trying not to spend all my money on here LOL
Looking for love etc

Wbu having a good time, other than work?

yum_puddi
iiSaiyu's avatar

Report | 08/18/2014 5:17 pm

iiSaiyu

User Image

How have you been loooooooove?
cx

yum_puddi
iiSaiyu's avatar

Report | 08/18/2014 5:01 pm

iiSaiyu

User Image

Yo love

yum_puddi
H0peh's avatar

Report | 08/18/2014 1:51 pm

H0peh

Everything is deflating now D:! sides the new s**t lol
Yosh the Panda's avatar

Report | 08/18/2014 11:11 am

Yosh the Panda

Hi beautiful! I was just wondering, do you use Whatsapp? heart
L l X l E 's avatar

Report | 08/16/2014 11:24 am

L l X l E

amg what hair is that??!!
Yosh the Panda's avatar

Report | 08/08/2014 3:06 am

Yosh the Panda

It's a promise!! = w=b
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games