About



The name is kitsupon, just call me kit.
19 years old asian living in Australia.
MilkTea Latte is my cute imouto chan~
niXiel Qiu is my waifu u//v//u
i am an artist, i do drawings. but im so lazy
so deal with it sowwie
my wishlists are overloads. ;u;b



kik : bitteryum
be my close fwends?



Media

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

Comments

View All Comments

Nope Fail Report | 04/17/2014 8:19 am
gila juga ya cuma buat game, klop"
Nope Fail Report | 04/17/2014 7:20 am
dafuq ? 20m
dalam RP berapaan tuh kalau beli 1 bundle
Nope Fail Report | 04/17/2014 7:17 am
ada ya ? surprised
1 biji berapaan tu
gc ?
Nope Fail Report | 04/17/2014 7:11 am
itu maksudnya gold generator ? surprised
apaan ?
suer masih bingung aku
Nope Fail Report | 04/17/2014 7:07 am
itu gara" apa ?
katanya cheat neutral
Nope Fail Report | 04/17/2014 7:04 am
mahalnya pake banget smile )
aku saja bisa kaget harga barang bisa sampe
1.000.000.000
belinya gimana itu :lmao:
Nope Fail Report | 04/17/2014 6:46 am
kwkwkw ya sudah gak usah kupake ya, gak punya minis hitam smile )))
Nope Fail Report | 04/17/2014 6:30 am
kan seharusnya aku yang nraktir emotion_donotwant
tapi aku pake biar makin ganteng
Nope Fail Report | 04/17/2014 6:15 am
zzz sama saja kayak ngasih ulang -_-
MilkTea Latte Report | 04/17/2014 3:55 am
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.milktea latte;;

I thought you are mad at me crying