khiiatsu

khiiatsu's avatar

Last Login: 09/18/2016 5:44 pm

Birthday: 11/11

Equipped List

 

Comments

View All Comments

A401 Report | 01/03/2017 10:10 pm
A401
Hey, it's been ages and it's probably weird seeing a message from me after all these years. Just wanted to say Happy New Years! Just logged online after years, but I hope all been well for you. Probably be another days or months if I get a reply back haha or if you even still play this. But yeah, what's new? Shoot me a message here instead.
rosario_wings Report | 01/23/2013 12:23 pm
rosario_wings
Thank you for buying!
mcrgirl-x Report | 09/25/2012 3:42 pm
mcrgirl-x
thanks for buying
could you please vote on my friends avi in the arena its called the blue fair buy funky crystal
I enchanted flower Report | 08/25/2012 11:03 am
I enchanted flower
thx 4 buying yum_cupcake
Meridyth Mayhem Report | 02/11/2012 12:10 pm
Meridyth Mayhem
Thanks for buying. c:
Juni_Eden Report | 11/14/2011 7:20 pm
Juni_Eden
GAHHH UDON!! <33 and crab salad!! omg where in brooklyn and how much? i always wanted to try miso soup...agh! me and him definitely have to go there and pig out. That sounds great man lol i wouldve went beast mode too with all that food XD rofl rofl rofl burning_eyes
Juni_Eden Report | 11/14/2011 9:09 am
Juni_Eden
smile how was the buffet? mmm buffet sounds really good right now too. where you guys went what kinda food? did you eat cake!? biggrin
Juni_Eden Report | 11/10/2011 12:33 pm
Juni_Eden
is the work hard or just too much work? your getting a new phone? surprised lonely? ik you mustve made a bunch of friends by now man <.< yeah i was coming home from work that night xD
Juni_Eden Report | 11/02/2011 11:12 am
Juni_Eden
hey dude smile why dont you ever text me if you miss me <.< i miss you too but thought you'll be busy with school so didnt wanna bother you whee hows it going
A401 Report | 07/04/2011 9:53 am
A401
Hey nerd! long time no see lol ^__^ hope things been great for you!

Signature

 

Journal

View Journal

Emoto Collection

My little sister's gift collection to me o( ^0^)o.

Recent Visitors

About

Forums

Posts per Day: 0.49

Total Posts: 1505

Latest Posts

 
picture