Media

 

Comments

View All Comments

Love Like War Report | 08/21/2015 9:15 pm
Love Like War
oiiii I c u stalking
Love Like War Report | 08/17/2015 7:37 pm
Love Like War
sweatdrop im starting to regret letting you eat that one time 8( i miss your a** mf
iPurplenurple Report | 07/21/2015 6:24 pm
iPurplenurple
Thanks! so cute heart
iPurplenurple Report | 07/19/2015 12:03 am
iPurplenurple
Who made your avi art? surprised
Love Like War Report | 07/03/2015 4:32 pm
Love Like War
-sigh- gaia isn't the same without will quit too
Love Like War Report | 06/25/2015 6:01 pm
Love Like War
LOLLL YOU'RE SUCH A WEIRDO AND A STALKER! what did she say? clearly it says she's online when you checked out her profile but ok :']
Love Like War Report | 06/25/2015 5:59 pm
Love Like War
lmao ok good student , now explain in details and give examples :'D
Love Like War Report | 06/25/2015 5:53 pm
Love Like War
LMAO YOU SO STOOOPIDDDD KENENH XD
Love Like War Report | 06/25/2015 5:52 pm
Love Like War
> O > mi chica LOLL nah jkjk idk you're already my kenneh i'll think of new things =P
so from what you've read did you learn anything new from me? :'D
Love Like War Report | 06/25/2015 5:46 pm
Love Like War
buen tambien and i guess you read everything sweatdrop i guess nothing was worth deleting -cough-
would you rather have me call you boo like my ex :'D rofl our song can be " My boo" :']

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

 

Recent Visitors

Really Smooth on 09/05/2015
iAngeline on 09/01/2015
Hold Your Orgasms on 08/31/2015
Bootyful Yin Yang on 08/31/2015
Ivun Hiljar on 08/30/2015
Pull Your Pants Up Boy on 08/30/2015
hxe on 08/30/2015
whoreganic on 08/28/2015
cocahontas on 08/28/2015
My Tiny Teacup v2 on 08/27/2015
Poncho 1887 on 08/27/2015
Drew from Target on 08/26/2015
nahojey on 08/26/2015
idc bruh on 08/26/2015
im just kidding on 08/24/2015
Jay-The-Nerd on 08/24/2015
heal ball on 08/24/2015
Its Owl Good on 08/17/2015
Agrumes Bonheur on 08/16/2015
What D0 U Mean on 08/10/2015
 
picture
Mr Dango
x W 0 L F
SS370HSSV 0773H
Xxohhhalah123xX
x- Mr Business -x
Gay Flowers
Stevenation
Love Like War
Decero
Drew from Target
your squishy
mcherry_blossom