Media

kdrama and cry

kdrama and cry's avatar

Registered: 04/21/2010

Gender: Male

Location: Chicago, Illinois

Birthday: 08/09

Occupation: Student

Personal Website

Recent Visitors

 

About

hi i update my music once a day that's the highlight of my day

i like taking pictures & wasting my time on gayaonline.com

u can call me joe my krn name is 참현 but you're not allowed to call me that

the end

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

Comments

View All Comments

PizzaStix Report | 01/30/2016 5:56 pm
Random Comment
TigerLilyChick Report | 11/25/2015 3:21 pm
I remember when we complained about Christmas being celebrated too early and I happened to find a related picture: http://i.imgur.com/l2euOwF.jpg
Chiara20 Report | 11/19/2015 4:50 pm
Thank you for buying from my store! I hope the heals help!! 3nodding
AHRl Report | 11/15/2015 7:02 pm
ooh I never rly watched any of those kinds of shows from beginning to end
just a few eps here and there but they look really fun!
thx for the recommendation 4laugh
AHRl Report | 11/15/2015 6:58 pm
I'll have to check out bobby!!
oh is there that trend in celeb dating? didn't know o.o
my bf likes vixx a lot!
I think in general, YG made it the biggest in the US
with bigbang and 2ne1 ~
AHRl Report | 11/15/2015 6:39 pm
doojoon is such a goofball I luv him he would make a great dad tbh
yeah he is pretty fun to watch in dramas
omggg junhyung!! he's one of my fave rappers in kpop tbh ;A;
I love his style and he composes most (if not all) of beast's songs!!
that's really cool that lim kim received international fame
rly hard to do that sometimes
AHRl Report | 11/15/2015 6:13 pm
yessss awoo was great
I haven't been to any kpop concerts either crying
ahhh I ******** love beast so much
I know my bias (yoseob) is pretty short hehe
yeah np, I love geeking out over kpop tbh~
AHRl Report | 11/15/2015 5:57 pm
yeahhh they instantly captured my heart hahaha
zelo is still a baby to me but yeah he rly has grown ;A;
hyorin is great!! I think I've heard some things from ziont and beenzino and they're good~
I also like verbal jint a lot, speaking of rappers haha
lim kim is so sexy and that voice dear god emotion_drool
AHRl Report | 11/15/2015 5:33 pm
OH MY GODODODODODDDD SCREAMS @ BAP'S COMEBACK LOL
I don't like it that much honestly but seeing Jung Daehyun's face again makes me orgasm redface
ooooh which soloists do you like? Ailee has so much talen cries ;A;
big bang steadily produces amazing content for sure~
AHRl Report | 11/15/2015 4:26 pm
I hope he has smile
yeahhhh I used to be really into kpop
spent over a year away from it but I'll listen to new songs here and there
I miss BAP the most tho ;A; otherwise I rly like infinite, beast, exo, shinee, big bang
and some of the newer guy groups are amazing
as for girl groups, I like them all pretty much equally haha
they're cute n stuff smile wbu?

Signature

ig tmblr


guys just let me liveUser Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.